Careers

Vedoucí depa - Praha

In brief

Praha
Práce na plný úvazek
Vzdělání není podstatné
Apply Now

In brief

Praha

Práce na plný úvazek
Vzdělání není podstatné
Apply Now

Job description

📦Kdo jsme?

Packeta Group je parťák pro moderní doručování – rychlé, pohodlné a udržitelné. Jsme jedním z nejrychleji rostoucích hráčů v oblasti logistiky a technologií ve střední a východní Evropě. Naše síť výdejních míst a chytré technologie propojují tisíce e-shopů a zákazníků po celém světě. S miliony doručených zásilek ročně měníme způsob, jakým lidé nakupují a posílají zboží – jednoduše, spolehlivě a s ohledem na budoucnost.

Přidej se k nám a pomoz nám doručovat každý balíček včas – pečlivou prací ve skladu, spoluprací v týmu a každodenní péčí o to, aby vše běželo hladce.

👥Náš tým

V Operations jsme tým, který se stará o to, aby každý balíček dorazil včas a v pořádku. Na depu pracujeme společně, pečlivě a s důrazem na detail. Každý den se podílíme na hladkém chodu doručovací sítě – třídíme, připravujeme a posíláme zásilky, které dělají radost zákazníkům.

Hledáme posilu, která se nebojí práce, je spolehlivá a chce být součástí týmu, na který je spoleh.

🎯Koho hledáme?

Hledáme Tebe, pokud:

  • Máš zkušenosti s vedením týmu a řízením provozu nebo skladu (minimálně 3 roky).
  • Umíš plánovat, organizovat a efektivně komunikovat.
  • Jsi samostatný/á, zodpovědný/á a orientuješ se v provozních předpisech.
  • Máš přirozený leadership a týmového ducha.
  • Máš zkušenosti s organizací práce brigádníků.
  • Nezalekneš se výzev a rád/a hledáš způsoby, jak věci zlepšovat.
  • Domluvíš se anglicky.

🛠️Co budeš mít na starosti?

  • Řízení a organizaci provozu depa s důrazem na produktivitu a kvalitu služeb.
  • Plánování směn, zajištění personálu a kontrolu docházky.
  • Odpovědnost za školení zaměstnanců a rozvoj jejich kvalifikace.
  • Dohled nad dodržováním BOZP, PO a etického kodexu firmy.
  • Správu budovy, majetku a spotřebního materiálu.
  • Kontrolu kvality zásilek, rozvozů a vozidel externích dopravců.
  • Spolupráci s ostatními odděleními a účast na operativních poradách.
  • Vyhodnocování smluv dodavatelů a řešení reklamací.

🎁 Na co se u nás můžeš těšit?

  • 5 týdnů dovolené,  3 dny Sick Days
  • Stravenky v hodnotě 130Kč/den, plně hrazené zaměstnavatelem
  • Aktivní životní styl díky Multisport kartě
  • Firemní automobil dle platné interní politiky, notebook, firemní telefon
  • Zaměstnanecké slevy u našich obchodních partnerů
  • Možnost profesního růstu a rozvoje
  • Odměna za doporučení dalšího Packetáka
  • Výhodné slevy u partnerů
  • Výhodné odesílání balíčků přes Zásilkovnu

💡Naše hodnoty

Impress the Customer – zákazník je u nás vždy na prvním místě.

Get Things Done – jednáme rychle, efektivně a s výsledkem.

Be Radically Honest – komunikujeme otevřeně, férově a bez obalu.

 

Are you interested in this position?

So do not wait and let us know that this is the right job for you!

Apply NowRecommend an offer

How does the selection
procedure work?

01

Take a look at the available positions
Is your dream job among them? Simply click on Apply Now and send us your CV. Don't you have your resume ready? No problem, just fill out our form! It won't take you more than 5 minutes.

02

Wait for the answer
Your request will arrive at our HR department. Please give us approximately one week to respond. We will carefully review all the materials you send us.

03

We will arrange a meeting
As soon as we have selected suitable candidates, we heat up the line and contact them by phone. We usually make an appointment straight away in a personal or online meeting.

04

Face to face meeting
At the meeting, you will meet colleagues from HR, but also your (maybe) future supervisor or a colleague. Prepare questions and ask everything that interests you. You will also taste our great coffee!

05

We welcome you to the team
And when we match, we will prepare working table for you right away!