Zpět na slovník

Reklamační asistent

Reklamační asistent je služba společnosti Zásilkovna, která e-shopům umožňuje snadné vracení zboží. Zpětná logistika je řešena pomocí štítku, který e-shop koncovému zákazníkovi dodá společně se zbožím, případně mu umožní jeho stažení (např. z e-mailu). Zákazník pak na vrácenou zásilku nalepí daný štítek a zásilku podá zdarma na jakémkoliv podacím místě Zásilkovny.

Nenašli jste odpověď na svou otázku? Ozvěte se nám.

Pište přes náš
kontaktní formulář

Pro nejrychlejší vyřízení vaší žádosti!

Odeslat nebo přijmout zásilku, nahlásit chybu, reklamaci nebo se na něco zeptat?

Zeptejte se 
našeho chatbota

Stačí kliknout na červenou ikonku bubliny vpravo dole.

Je to rychlé, pohodlné a odpověď budete mít raz dva.

Pište přes náš
kontaktní formulář

Pro nejrychlejší vyřízení vaší žádosti!

Odeslat nebo přijmout zásilku, nahlásit chybu, reklamaci nebo se na něco zeptat?

Zeptejte se 
našeho chatbota

Stačí kliknout na červenou ikonku bubliny vpravo dole.

Je to rychlé, pohodlné a odpověď budete mít raz dva.