Zpět na slovník

Reklamační asistent

Reklamační asistent je služba společnosti Zásilkovna, která e-shopům umožňuje snadné vracení zboží. Zpětná logistika je řešena pomocí štítku, který e-shop koncovému zákazníkovi dodá společně se zbožím, případně mu umožní jeho stažení (např. z e-mailu). Zákazník pak na vrácenou zásilku nalepí daný štítek a zásilku podá zdarma na jakémkoliv podacím místě Zásilkovny. Detaily najdete na zasilkovna.cz/zpetna-logistika.

Nenašli jste odpověď na svou otázku? Ozvěte se nám.

+420 216 216 516

Otevírací doba: Po-Pá 8.00 - 18.00

info@zasilkovna.cz

Odpovídáme obvykle během 24 hodin.

+420 216 216 516

Otevírací doba: Po-Pá 8.00 - 18.00

info@zasilkovna.cz

Odpovídáme obvykle během 24 hodin.