Kariéra

Administrative Support - brigáda

Ve stručnosti

Českomoravská 2408/1A Praha 9

Vhodné pro absolventa
Jednosměnný režim
Středoškolské vzdělání s maturitou
Práce dohodou
Termín nástupu dohodou
Přihlásit se

Ve stručnosti

Českomoravská 2408/1A Praha 9

Vhodné pro absolventa
Jednosměnný režim
Středoškolské vzdělání s maturitou
Práce dohodou
Termín nástupu dohodou
Přihlásit se

Popis pracovní pozice

Finanční oddělení Zásilkovny hledá brigádníka, na cca 4 hodiny denně - práce v kanceláři na pozici Administrative Support. 

Jsi maminka na mateřské či student/ka a hledáš zajímavý a flexibilní přivýdělek?

Zajímá tě chod a fungování finančního oddělení? Máš rád/a pořádek v dokumentech, tabulkách a baví tě práce s čísly? Jsi pečlivý/á, komunikativní a umíš si práci smysluplně organizovat?

Pokud ano, tak je tato pozice je přesně pro tebe!

Co by Tě u nás čekalo?

  • administrativní podpora účetního týmu  
  • kontrola a pořizování informací v interním informačním systému  
  • poskytování administrativní podpory v jednotlivých projektech 
  • kontrola účetních dokumentů  
  • archivace dokumentů  
  • spoluúčast na roční závěrce a auditu  
  • zajištění chodu kanceláře  
  • zpracování dotazů a požadavků kolegů napříč společností  

Co bys měl/a mít a znát

  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou (ekonomické vzdělání výhodou)
  • praxi ve finančním oddělení a administrativě (výhodou)
  • základní znalost účetnictví (ekonomické vzdělání výhodou)
  • dobrá znalost a aktivní využívání MS Office (Excel a Word)
  • pečlivost, důslednost a proaktivní přístup
  • výborné komunikační schopnosti
  • ČJ rodilý mluvčí

Co Ti můžeme nabídnout?

  • práce na DPP, 4 hodiny denně v příjemném prostředí kanceláře se super týmem
  • kávu, čaj a ovoce k tvému každodennímu občerstvení
  • počítač a telefon
  • firemní akce
  • parkoviště pro zaměstnance zdarma
  • pracoviště v blízkosti  Českomoravské/Palmovky (trasa B)
  • nemusíš se bát, rádi ti vše vysvětlíme a zaučíme
Proč vzít práci právě u nás

Služební počítač

Služební telefon

Nástup možný ihned

Ovoce na pracovišti

Káva a čaj každý den

Flexibilní pracovní doba

Firemní akce & teambuildingy

Odměna za doporučení nového zaměstnance

Zajištěné místo pro parkování soukromých vozidel

Zaujala tě tato pozice?

Tak na nic nečekej a dej nám vědět, že tohle je ta pravá práce pro tebe!

Přihlásit se Doporučit nabídku

Jak probíhá
výběrové řízení?

01

Mrkni na volné pozice
Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV. Že nemáš životopis hotový? Nevadí, stačí vyplnit náš formulář! Nezabere ti to víc než 5 minut.

02

Počkej na odpoveď
Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba jeden týden na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.

03

Domluvíme si schůzku
Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.

04

Setkání face to face
Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!

05

Přivítáme tě v týmu
A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!