Kariéra

Dispečer/ka - depo Ústí nad Labem

Ve stručnosti

Dvousměnný režim
Plný úvazek
Termín nástupu dohodou
Přihlásit se

Ve stručnosti

Dvousměnný režim
Plný úvazek
Termín nástupu dohodou
Přihlásit se

Popis pracovní pozice

Každá zásilka má svůj příběh. Chceš se stát tím, kdo koordinuje jejich cesty? Super, právě hledáme dispečera/dispečerku na depo v Ústí nad Labem!

Náplň práce

  • spravovat regionální síť tras pro doručování zásilek
  • pracovat v interních systémech a samozřejmě v MS Office, uvítáme pokročilejší znalost
  • hodně komunikace, spolupracuješ s mnoha subjekty a musíš se s nimi domluvit
  • kontroly, kontroly, kontroly: 3K
    • zásilek – jsou-li přijaté dle plánu, zpracované, dobře naložené
    • řidičů – dochvilnost na trasách
    • doběrečného – ano, čeká tě i manipulace s penězi
  • a nakonec vše vyreportuješ

Požadujeme

  • komunikativní osobnost s dobrou češtinou
  • orientaci v MS Office
  • řidičský průkaz sk. B
  • schopnost zorientovat se a umět si poradit
  • 2směnný provoz (ale volné víkendy)

Nabízíme

  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days
  • stravenky 130,- Kč/den plně hrazené zaměstnavatelem
  • možnost posílat si zásilky přes nás za zvýhodněnou cenu
  • možnost zřídit si Multisport kartu, cafeterie...
  • stabilní zaměstnání na HPP – plný úvazek
  • nástup možný ihned

Jestli jsme tě zaujali, neboj se poslat svůj životopis. Rádi se s tebou potkáme osobně.

Proč vzít práci právě u nás

3 Sick days

5 týdnů dovolené

Multisport karta

Nástup možný ihned

Možnost kariérního růstu

Firemní akce & teambuildingy

Odměna za doporučení nového zaměstnance

Zaměstnanecké slevy u vybraných partnerů

Pracovní oblečení a příspěvek na jeho čištění

Stravenky plně hrazené zaměstnavatelem 130 Kč/den

Zaujala tě tato pozice?

Tak na nic nečekej a dej nám vědět, že tohle je ta pravá práce pro tebe!

Přihlásit se Doporučit nabídku

Jak probíhá
výběrové řízení?

01

Mrkni na volné pozice
Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV. Že nemáš životopis hotový? Nevadí, stačí vyplnit náš formulář! Nezabere ti to víc než 5 minut.

02

Počkej na odpoveď
Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba jeden týden na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.

03

Domluvíme si schůzku
Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.

04

Setkání face to face
Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!

05

Přivítáme tě v týmu
A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!