Kariéra

Sales Support s angličtinou

Ve stručnosti

Středoškolské vzdělání s maturitou
Plný úvazek
Termín nástupu dohodou
Přihlásit se

Ve stručnosti

Středoškolské vzdělání s maturitou
Plný úvazek
Termín nástupu dohodou
Přihlásit se

Popis pracovní pozice

Do našeho týmu zaměstnanců, kteří se nám starají o rozvoj služeb v zahraničí, zejm. v zemích jižní a západní Evropy, přijmeme novou posilu na pozici Sales Support s angličtinou (Ž/M). Hledáme člověka, který se nebojí denně komunikovat v angličtině, a to jak v písemné, tak i mluvené podobě. Pokud jsi komunikativní, máš chuť se dále rozvíjet a chceš být součástí fajn kolektivu ve velké a stabilní společnosti, rádi Tě u nás přivítáme!

Náplň práce:

  • denní komunikace s klienty společnosti Packeta International a Packeta Adriatic
  • podpora a zkvalitňování procesů a služeb pro zákazníky
  • správa a evidence dokumentů, aktualizace potřebných smluv a ceníků
  • tvorba reportů, analýz a statistik a příprava podkladů pro obchodní jednání s klienty
  • sales aktivity pro menší zákazníky
  • kontrola faktur a dalších finančních záležitostí spojených s péčí o klienty
  • operativa spojená se svozy klientů
  • administrativní podpora vedení oddělení
  • spolupráce s kolegy v rámci Sales Support a obchodního týmu
  • komunikace a kooperace s ostatními odděleními ve společnosti

Požadujeme:

  • výborná znalost anglického jazyka slovem i písmem
  • znalost českého jazyka (v kanceláři spolu hovoříme česky)
  • výborné komunikační a organizační schopnosti
  • pečlivost, zodpovědnost, samostatnost a odolnost vůči stresu

Nabízíme:

  • hlavní pracovní poměr
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days
  • stravenky 130 Kč/den, které plně hradíme
  • kafeterie
  • služební telefon a notebook
  • možnost Multisport karty
  • využité služeb Zásilkovny za zvýhodněnou cenu
  • vzdělávání, školení a jazykové kurzy 
  • káva, čaj a ovoce ke každodennímu občerstvení
  • firemní akce

Pokud jsme Tě zaujali, pošli nám svůj životopis, rádi Tě poznáme! 

Proč vzít práci právě u nás

3 Sick days

5 týdnů dovolené

Multisport karta

Možnost Home Office

Ovoce na pracovišti

Nástup možný ihned

Káva a čaj každý den

Flexibilní pracovní doba

Možnost kariérního růstu

Školení a jazykové kurzy

Služební počítač a telefon

Firemní akce & teambuildingy

Posílání zásilek „Mezi Námi“ za 1 Kč

Odměna za doporučení nového zaměstnance

Zaměstnanecké slevy u vybraných partnerů

Zaměstnanecké slevy u vybraných partnerů

Stravenky plně hrazené zaměstnavatelem 130 Kč/den

Zajištěné místo pro parkování soukromých i služebních vozidel

Zaujala tě tato pozice?

Tak na nic nečekej a dej nám vědět, že tohle je ta pravá práce pro tebe!

Přihlásit se Doporučit nabídku

Jak probíhá
výběrové řízení?

01

Mrkni na volné pozice
Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV. Že nemáš životopis hotový? Nevadí, stačí vyplnit náš formulář! Nezabere ti to víc než 5 minut.

02

Počkej na odpoveď
Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba jeden týden na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.

03

Domluvíme si schůzku
Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.

04

Setkání face to face
Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!

05

Přivítáme tě v týmu
A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!