Kariéra

Koordinátor/ka úseku skladu depo Rudná u Prahy

Ve stručnosti

Třísměnný režim
Plný úvazek
Termín nástupu dohodou
Přihlásit se

Ve stručnosti

Třísměnný režim
Plný úvazek
Termín nástupu dohodou
Přihlásit se

Popis pracovní pozice

Uvolnilo se nám místo na pozici Koordinátor/ka úseku skladu na depu v Nučicích u
Prahy. Chceš být součástí Zásilkovňáckého týmu? Neváhej se nám ozvat! 

Náplň práce:

  • řízení a organizace práce zaměstnanců ve svěřeném úseku, plánování kapacit, zaškolování pracovníků
  • řešení denních provozních situací, zodpovědnost za koordinaci činností
  • dozor nad každodenním dodržování definovaných procesů a pravidel aplikovaných v dané oblasti skladové části depa
  • příprava podkladů pro správné měření efektivity a výkonnosti svěřené oblasti ve skladové části depa
  • komunikace s dalšími odděleními, administrativní práce spojené s pozicí, evidence vybavení
  • zodpovědnost za splnění podmínek na výstupu svěřeného procesu a tedy umožnění včasného navázání další části procesu

Požadujeme:

  • plnoletost
  • týmového ducha a dobré organizační schopnosti
  • zodpovědnost a samostatnost
  • čistý trestní rejstřík
  • zkušenost s vedením lidí
  • zkušenost z provozu výhodou
  • 2směnný provoz

Nabízíme:

  • stabilní zaměstnání na HPP
  • smlouva na dobu určitou 1 rok, poté možnost prodloužení na dobu neurčitou
  • stravenky 130,- Kč/den plně hrazené zaměstnavatelem
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days
  • možnost si posílat zásilky přes Zásilkovnu za zvýhodněnou cenu

Zaujala tě pracovní nabídka? Zašli nám svůj životopis! Rádi se s tebou potkáme osobně.

Proč vzít práci právě u nás

Firemní akce

5 týdnů dovolené

Multisport karta

Pracovní oblečení

Nástup možný ihned

Stravenky 130 Kč/den

Možnost kariérního růstu

Odměna za doporučení nového kolegy

Zaměstnanecká sleva u vybraných partnerů

Zaujala tě tato pozice?

Tak na nic nečekej a dej nám vědět, že tohle je ta pravá práce pro tebe!

Přihlásit se Doporučit nabídku

Jak probíhá
výběrové řízení?

01

Mrkni na volné pozice
Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV. Že nemáš životopis hotový? Nevadí, stačí vyplnit náš formulář! Nezabere ti to víc než 5 minut.

02

Počkej na odpoveď
Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba jeden týden na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.

03

Domluvíme si schůzku
Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.

04

Setkání face to face
Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!

05

Přivítáme tě v týmu
A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!