Kariéra

Sales Representative

Ve stručnosti

Plný úvazek
Přihlásit se

Popis pracovní pozice

Držíme ti u nás místo! Jsme Trayto, ostravská technologická firma. Více než 8 let se pohybujeme ve světě e-commerce –⁠ vyvíjíme vlastní e-commerce nástroje (BiddingTools, Xemel), které e-shopům pomáhají s online inzercí, správou datových XML a CSV feedů a expanzí do světa. Pracujeme s klienty jako je Hornbach, ZOOT, Alensa, Vuch a spoustou dalších. Od roku 2020 jsme součástí Packeta Group (naše sesterská společnost je Zásilkovna). Přidej se k nám do týmu.  

Co bude nápní tvé práce 

  • aktivní vyhledávání a oslovování potenciálních B2B klientů
  • budování a udržování dlouhodobých vztahů s klienty
  • účast na e-commerce akcích typu Reshoper, Czech Online Expo, Shopcamp, E-commerce Day
  • spolupráce s dalšími členy týmu
  • evidence obchodních případů v Raynet CRM
  • předávání zpětné vazby od klientů dále do týmu

 Co od tebe očekáváme  

  • obchodní myšlení a skvělé komunikační dovednosti
  • technické myšlení. Pomůže ti pochopit naše produkty
  • schopnost pochopit problém, který klienta trápí a navrhnout strategii, která mu pomůže díky našim službám dosáhnout jeho vyřešení
  • schopnost budovat dlouhodobé vztahy s klienty a ukázat jim hodnotu našich produktů a služeb
  • angažovanost a ochota učit se nové věci
  • zodpovědnost a spolehlivost
  • velkou výhodou (ne podmínkou) jsou předchozí pracovní zkušenosti v e-commerce (práce v e-shopu, marketingové agentuře nebo třeba u poskytovatele nástrojů/služeb pro e-shopy) nebo zkušenosti s prodejem technicky zaměřeného produktu/služby/aplikace
  • výhodou (ne podmínkou) je zkušenost s prací v nástrojích pro správu inzerce typu Xemel, Mergado, BiddingManager, Bidding-fox, Google Ads, Sklik a dalšími či znalost srovnávačů zboží/marketplace z pohledu prodejce nebo agentury

 Co ti můžeme nabídnout

  • férový plat (fixní + variabilní složka)
  • flexibilní pracovní dobu
  • možnost pracovat z domu nebo ze zázemí kanceláře v centru Ostravy
  • 5 týdnů dovolené a 3 sick days
  • stravenky 130 Kč
  • vánoční odměny
  • zaškolení a dlouhodobý mentoring od zkušených kolegů Lucie Steffkové a Tomáše Pavelka
  • pomůžeme ti dynamicky se rozvíjet a podpoříme tvůj kariérní růst
  • Angličtinu 1x týdně
  • možnost převedení telefonního tarifu (neomezená data, volání a sms zdarma v rámci ČR) pod firmu, která ti ho bude hradit
  • 10 % pracovní docházky na sebevzdělávání
  • obrovskou knihovnu se spoustou knih, které tě posunou osobně i profesně
  • zábavu jak v práci, tak mimo ni (společné snídaně a obědy, party na oslavu našich úspěchů, hackathony, poker, deskovky, LANky)
Proč vzít práci právě u nás

3 Sick days

Firemní akce

5 týdnů dovolené

Multisport karta

Možnost Home Office

Káva a čaj každý den

Školení a jazykové kurzy

Flexibilní pracovní doba

Možnost kariérního růstu

Firemní akce & teambuildingy

Stravenky plně hrazené zaměstnavatelem 130 Kč/den

Zaujala tě tato pozice?

Tak na nic nečekej a dej nám vědět, že tohle je ta pravá práce pro tebe!

Přihlásit se Doporučit nabídku

Jak probíhá
výběrové řízení?

01

Mrkni na volné pozice
Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV. Že nemáš životopis hotový? Nevadí, stačí vyplnit náš formulář! Nezabere ti to víc než 5 minut.

02

Počkej na odpoveď
Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba jeden týden na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.

03

Domluvíme si schůzku
Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.

04

Setkání face to face
Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!

05

Přivítáme tě v týmu
A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!