Kariéra

Trenér/kouč

Ve stručnosti

Zlín

Středoškolské vzdělání s maturitou
Plný úvazek
Termín nástupu dohodou
Přihlásit se

Ve stručnosti

Zlín

Středoškolské vzdělání s maturitou
Plný úvazek
Termín nástupu dohodou
Přihlásit se

Popis pracovní pozice

Do našeho týmu pro zákaznické centrum, s místem práce ve Zlíně, hledáme šikovného parťáka/parťačku na pozici Trenér/Kouč. 

Hlavní důraz dáváme na kvalitu našich služeb a péči o naše zákazníky. V tomto duchu u nás probíhá interní trénink nováčků do týmu klientské podpory, ale také další rozvojové a vzdělávací aktivity. Jsi komunikativní? 

Umíš předávat informace? Máš zkušenosti s lektorstvím či školící činností? Rád pracuješ v týmu? Umíš dotáhnout věci do konce? Jsi proaktivní? Pokud jsi odpověděl na všechny otázky ANO, tak určitě čti dál.

Tvojí náplní práce bude:

  • školení/koučink stávajících zaměstnanců zákaznického servisu
  • školení nových zaměstnanců zákaznického servisu
  • aktivní účast na adaptačním programu nových zaměstnanců
  • příprava školení včetně tvorby podkladů pro jejich realizaci
  • pravidelná komunikace a aktivní spolupráce s ostatními odděleními na tvorbě vzdělávacích programů
  • monitoring inovací v oblasti vzdělávání zákaznického servisu
  • správa a rozvoj nástroje Gamifikace na podporu motivace operátorů
  • práce s interními systémy
  • implementace nových procesů
  • monitoring, zpracování a vyhodnocování dat souvisejících se vzdělávacími aktivitami 
  • spolupráce s managementem zákaznického servisu   
  • spolupráce s oddělením HR na náboru nových zaměstnanců
  • příprava podkladů pro budget/forecast
  • komunikace a spolupráce s dodavateli služeb call centra

Požadujeme:

  • minimálně SŠ vzdělání
  • velmi dobré komunikační dovednosti a prozákaznický přístup
  • pozitivní myšlení
  • schopnost nadchnout okolí pro dané téma
  • kreativní přístup
  • výborná znalost českého jazyka
  • pokročilá znalost práce na PC – MS Office (zejména PowerPoint, Excel)
  • pečlivost, zodpovědnost, samostatnost a odolnost vůči stresu
  • výborné prezentační a komunikační schopnosti  
  • prokazatelná praxe s tvorbou a realizací školení, tréninků, koučinku
  • dynamická osobnost s pozitivním přístupem,
  • orientaci na výsledek
  • Anglický jazyk min. úroveň B1
  • zkušenosti s prací v call centrech jsou výhodou
  • chuť učit se novým věcem a vzdělávat se  

Na oplátku můžeme nabídnout

  • stabilní práci na HPP
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 Sick Days
  • kávu, čaj a ovoce k tvému dennímu občerstvení
  • stravenky v hodnotě 130 Kč/den, plně hrazené zaměstnavatelem
  • možnost využití Multisport karty
  • odměnu za doporučení nového kolegy
  • školení a zapracování
  • kariérní růst v rámci celé skupiny Packeta
  • inspirující prostředí dynamické společnosti
  • po důkladném zapracování možnost částečné práce na home office 
  • možnost jazykového vzdělávání na pracovišti 
  • využití služby Mezi námi - odesílání zásilek za 1 Kč pro soukromé účely

Zaujala Tě naše nabídka? Splňuješ většinu našich požadavků? Chceš se stát součásti dynamického týmu? Pokud ano, pošli nám svůj životopis! Moc rádi se s tebou uvidíme na osobním pohovoru. 

Proč vzít práci právě u nás

3 Sick days

5 týdnů dovolené

Multisport karta

Služební počítač

Nástup možný ihned

Možnost Home Office

Ovoce na pracovišti

Káva a čaj každý den

Školení a jazykové kurzy

Firemní akce & teambuildingy

Posílání zásilek „Mezi Námi“ za 1 Kč

Zaměstnanecké slevy u vybraných partnerů

Stravenky plně hrazené zaměstnavatelem 130 Kč/den

Zaujala tě tato pozice?

Tak na nic nečekej a dej nám vědět, že tohle je ta pravá práce pro tebe!

Přihlásit se Doporučit nabídku

Jak probíhá
výběrové řízení?

01

Mrkni na volné pozice
Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV. Že nemáš životopis hotový? Nevadí, stačí vyplnit náš formulář! Nezabere ti to víc než 5 minut.

02

Počkej na odpoveď
Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba jeden týden na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.

03

Domluvíme si schůzku
Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.

04

Setkání face to face
Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!

05

Přivítáme tě v týmu
A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!