Kariéra

IT Technická podpora

Ve stručnosti

Termín nástupu dohodou
Přihlásit se

Ve stručnosti

Termín nástupu dohodou
Přihlásit se

Popis pracovní pozice

Pro někoho obyčejná podpora, ale pro nás jedno z nejdůležitějších oddělení v IT. Na starosti budeš mít nejrůznější technické problémy od vypadlého kabelu v tiskárně, chyby s emailem, přes nefunkční notebook až po softwarové záležitosti. Samozřejmostí je dobrá komunikace, protože bez té se u nás neobejdeš.

Časem se pak můžeš dostat i k dalším zajímavým věcem. Záleží jen na tvých zkušenostech a chuti posouvat se. K rukám ti bude skvělý tým profíků, se kterým zažiješ plno skvělé zábavy a v práci ti vždy se vším pomůže.

Co bude tvým úkolem?

  • příprava nových pracovních stanic nebo jejich aktualizace
  • údržba Microsoft Admin Center
  • tvorba a správa uživatelských účtů v interních systémech
  • úzká spolupráce s týmy napříč celého IT oddělení
  • řešení obecně technických problémů spojených s provozem (nefunkční tiskárny, čtečky apod.)
  • obsluha systému pro správu zařízení (Samsung Knox, ABM, MS Intune)
  • odbavování obecně technických dotazů (ze všech zemí, kde náš holding působí)
  • L1 podpora v oblasti Cybersecurity (evidence spam adres, odbavování MS Sentinel apod.)

Co od tebe potřebujeme?

  • pokročilou znalost systému Microsoft Windows (základy s příkazovou řádkou; orientace v systému a jeho nastavení, konzole správy apod.)
  • orientace v Microsoft Azure výhodou – Sentinel/Intune/AAD
  • znalost aplikací z prostředí Microsoft 365
  • základní orientace v síťovém prostředí
  • orientace v systému Jira Atlassian výhodou
  • schopnost orientovat se ve webových aplikacích jako je Webmail a také s Antiviry
  • orientaci v technické dokumentaci webových aplikací
  • angličtinu na komunikativní úrovni k občasnému vyřizování požadavků ze zahraničí
  • řidičský průkaz skupiny B

Co naopak nabídneme

  • spolupráci na dobu neurčitou
  • teplou i studenou snídani každý den
  • služební notebook včetně dalšího příslušenství
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 Sick Days
  • kávu, čaj a ovoce k tvému každodennímu občerstvení
  • stravenky v hodnotě 130 Kč/den, plně hrazené zaměstnavatelem 
  • možnost využití Multisport karty
  • odměnu za doporučení nového kolegy
  • kurzy německého a anglického jazyka i se zaměřením na technické obory přímo na pracovišti, a to zdarma 
  • možnost využití služby Mezi námi za 1 Kč
Proč vzít práci právě u nás

Stravenky

Firemní akce

5 týdnů dovolené

Multisport karta

Možnost Home Office

Káva a čaj každý den

Školení a jazykové kurzy

Flexibilní pracovní doba

Možnost kariérního růstu

Zaujala tě tato pozice?

Tak na nic nečekej a dej nám vědět, že tohle je ta pravá práce pro tebe!

Přihlásit se Doporučit nabídku

Jak probíhá
výběrové řízení?

01

Mrkni na volné pozice
Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV. Že nemáš životopis hotový? Nevadí, stačí vyplnit náš formulář! Nezabere ti to víc než 5 minut.

02

Počkej na odpoveď
Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba jeden týden na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.

03

Domluvíme si schůzku
Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.

04

Setkání face to face
Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!

05

Přivítáme tě v týmu
A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!