Kariéra

Senior Purchaser

Ve stručnosti

Středoškolské vzdělání s maturitou
Plný úvazek
Termín nástupu dohodou
Přihlásit se

Ve stručnosti

Středoškolské vzdělání s maturitou
Plný úvazek
Termín nástupu dohodou
Přihlásit se

Popis pracovní pozice

Společnost Zásilkovna hledá nového zaměstnance na pozici Senior Purchaser (M/Ž). Na této pozici budeš zodpovědný za řízení jednotlivých nákupních projektů s důrazem na kvalitu a transparentnost. Hledáme člověka s velkým smyslem pro zodpovědnost, který umí pracovat v týmu i samostatně a ovládá dobře angličtinu. Předchozí zkušenosti na obdobné pozici považujeme za nezbytné. Pokud se chceš se přidat k velké a stabilní společnosti a vyhovuje Ti dynamické pracovní prostředí, budeme rádi, když nám pošleš svůj životopis.

Náplň práce:

  • řízení, sledování a optimalizace nákladů ve svěřeném portfoliu
  • řízení obchodního vztahu s dodavateli
  • výběr, hodnocení a audity dodavatelů
  • analýza dodavatelského trhu
  • zpracování nákupních požadavků, vystavování objednávek, revize smluv
  • vyhodnocování požadavků interních zákazníků, v návaznosti na to příprava a vedení výběrových řízení
  • vedení reklamačních řízení
  • podpora a aktivní využívání ERP systému společnosti
  • orientace na úspory a efektivní nákup
  • podpora klíčové globální iniciativy v oblasti Procurementu jako lokální zástupce
  • reporting nadřízenému a vedení společnosti

Požadujeme:

  • VŠ/SŠ vzdělání technického zaměření 
  • předchozí zkušenost na obdobné pozici, ideálně z nadnárodní společnosti 
  • komunikativní znalost AJ - budeš ji pravidelně používat
  • prezentační, komunikační, vyjednávací schopnosti a reprezentativní vystupování
  • zkušenosti s vedením výběrových řízení, revizí a finalizací smluvní dokumentace
  • výborná znalost MS Excel a ERP systému
  • zodpovědnost, komunikativnost a flexibilita
  • řidičský průkaz sk. B - aktivně

Nabízíme:

  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sickdays
  • stravenky v hodnotě 130,- Kč/den, které plně hradíme
  • služební automobil i pro soukromé účely
  • notebook a telefon
  • cafeterie
  • možnost Multisport karty
  • využití služeb Zásilkovny pro soukromé účely
  • vzdělávací programy / školení
  • flexibilní rozvržení pracovní doby

Pokud jsme Tě zaujali, budeme rádi, když nám pošleš svůj životopis. S vybranými uchazeči se pak rádi potkáme osobně.

Proč vzít práci právě u nás

Sick days

Firemní akce

Teambuildingy

5 týdnů dovolené

Multisport karta

Počítač a telefon

Nástup možný ihned

Možnost home office

Stravenky 130 Kč/den

Káva a čaj každý den

Školení a jazykové kurzy

Flexibilní pracovní doba

Možnost kariérního růstu

Denní přísun ovoce a zeleniny

Odměna za doporučení nového kolegy

Zaměstnanecká sleva u vybraných partnerů

Služba Zásilkovny MEZI NÁMI za výhodnou cenu

Zaujala tě tato pozice?

Tak na nic nečekej a dej nám vědět, že tohle je ta pravá práce pro tebe!

Přihlásit se Doporučit nabídku

Jak probíhá
výběrové řízení?

01

Mrkni na volné pozice
Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV. Že nemáš životopis hotový? Nevadí, stačí vyplnit náš formulář! Nezabere ti to víc než 5 minut.

02

Počkej na odpoveď
Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba jeden týden na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.

03

Domluvíme si schůzku
Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.

04

Setkání face to face
Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!

05

Přivítáme tě v týmu
A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!