Kariéra

Servisní technik

Ve stručnosti

Středoškolské vzdělání s maturitou
Plný úvazek
Termín nástupu dohodou
Přihlásit se

Ve stručnosti

Středoškolské vzdělání s maturitou
Plný úvazek
Termín nástupu dohodou
Přihlásit se

Popis pracovní pozice

Společnost Zásilkovna hledá nového zaměstnance na pozici Servisní technik (lokalita Praha, Hradec Králové, Plzeň nebo České Budějovice). Na této pozici budeš zajišťovat technický stav objektů - nejčastěji dep Zásilkovny a tam budeš provádět drobné úpravy a opravy všeho druhu. Hledáme člověka, který je technicky zdatný a spolehlivý a je připraven a ochoten cestovat po svěřeném regionu. 

Pracovní náplň:

  • zajišťování technického stavu a provozu svěřených objektů
  • pravidelná údržba a opravy různého druhu
  • drobné natěračské, truhlářské, zednické, instalatérské, zámečnické a elektro práce
  • plnění dalších souvisejících operativních úkolů

Požadavky:

  • manuální zručnost a technické cítění
  • spolehlivost, pečlivost a samostatnost
  • praxe v oboru údržby nebo obdobném odvětví
  • znalost z oblasti elektroniky
  • řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič

Nabízíme:

  • stabilní zaměstnání na hlavní pracovní poměr
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sickdays
  • stravenky v hodnotě 130 Kč na den, které plně hradíme
  • služební automobil, notebook a telefon
  • možnost využití služeb Zásilkovny za zvýhodněnou cenu
  • flexibilní rozvržení pracovní doby
  • nástup možný ihned

Pokud se Ti pozice líbí, pošli nám svůj životopis, rádi Tě poznáme!

Proč vzít práci právě u nás

3 sickdays

Firemní akce

Teambuilding

5 týdnů dovolené

Multisport karta

Počítač a telefon

Nástup možný ihned

Stravenky 130 Kč/den

Flexibilní pracovní doba

Možnost kariérního růstu

Odměna za doporučení nového kolegy

Zaměstnanecká sleva u vybraných partnerů

Služba Zásilkovny MEZI NÁMI za výhodnou cenu

Zaujala tě tato pozice?

Tak na nic nečekej a dej nám vědět, že tohle je ta pravá práce pro tebe!

Přihlásit se Doporučit nabídku

Jak probíhá
výběrové řízení?

01

Mrkni na volné pozice
Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV. Že nemáš životopis hotový? Nevadí, stačí vyplnit náš formulář! Nezabere ti to víc než 5 minut.

02

Počkej na odpoveď
Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba jeden týden na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.

03

Domluvíme si schůzku
Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.

04

Setkání face to face
Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!

05

Přivítáme tě v týmu
A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!