Kariéra

Specialista technické podpory

Ve stručnosti

Vhodné pro absolventa
Plný úvazek
Termín nástupu dohodou
Přihlásit se

Ve stručnosti

Vhodné pro absolventa
Plný úvazek
Termín nástupu dohodou
Přihlásit se

Popis pracovní pozice

Do našeho týmu v Hradci Králové - Březhradu, pro zákaznické centrum, hledáme šikovného parťáka do týmu na pozici Specialista technické podpory. Pokud se chceš s námi podílet na péči o zákazníky a partnery a mít za zády dynamickou společnost, jakou Zásilkovna je, neváhej a pošli nám svůj životopis.

Rozhodně nehledáme „ajťáka“, jen člověka, který je v pohodě komunikovat lehce technické věci. Pokud ale nemáš zkušenosti, tak to neva – všechno potřebné se u nás naučíš.

Hlavní důraz dáváme na kvalitu našich služeb a péči o naše zákazníky a partnery. Jsi komunikativní? Rád pracuješ v týmu? Umíš dotáhnout věci do konce? Jsi v poho s prostředím Call Centra? Záleží ti na spokojenosti klienta a dobře odvedené práci? Pokud jsi odpověděl na všechny otázky ANO, tak určitě čti dál.  

Tvojí náplní práce bude:

  • telefonická a emailová komunikace se zákazníky, klienty a partnery řešící základní problematiku technické podpory
  • zpracování úkolů týkajících se technické podpory
  • dohledávání informací v systémech a následné zapisování do tabulek a aplikací
  • komunikace s ostatními odděleními ve společnosti
  • průběžné doškolování na nové procesy či změny v interních systémech
  • interakce s ostatními pracovníky zákaznického servisu (společné řešení problémů)
  • testování různých prostředí
  • komunikace s dodavateli služeb call centra
  • využívání funkčnosti vzdáleného náhledu

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání
  • velmi dobré komunikační dovednosti a prozákaznický přístup
  • otevřenost pro lehce technické myšlení
  • znalost práce na PC – Co neumíš tě naučíme
  • pečlivost, zodpovědnost, samostatnost a odolnost vůči stresu
  • pozitivní přístup a příjemný hlas
  • orientaci na výsledek a efektivitu
  • cizí jazyk a zkušenosti s prací v call centru je výhodou, ne podmínkou
  • chuť učit se novým věcem a vzdělávat se

Na oplátku můžeme nabídnout

  • stabilní práci na HPP
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 Sick Days
  • kávu, čaj a ovoce k tvému dennímu občerstvení
  • stravenky v hodnotě 130 Kč/den, plně hrazené zaměstnavatelem
  • možnost využití Multisport karty
  • odměnu za doporučení nového kolegy
  • kvalitní školení a zapracování
  • po důkladném zapracování možnost práce na home office až 80 hod./měs.
  • možnost jazykového vzdělávání na pracovišti 
  • využití služby Mezi námi - odesílání zásilek za 1 Kč

Moc rádi se s tebou uvidíme na osobním pohovoru. 

Proč vzít práci právě u nás

Stravenky

Firemní akce

5 týdnů dovolené

Multisport karta

Možnost home office

Káva a čaj každý den

Školení a jazykové kurzy

Flexibilní pracovní doba

Možnost kariérního růstu

Zaujala tě tato pozice?

Tak na nic nečekej a dej nám vědět, že tohle je ta pravá práce pro tebe!

Přihlásit se Doporučit nabídku

Jak probíhá
výběrové řízení?

01

Mrkni na volné pozice
Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV. Že nemáš životopis hotový? Nevadí, stačí vyplnit náš formulář! Nezabere ti to víc než 5 minut.

02

Počkej na odpoveď
Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba jeden týden na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.

03

Domluvíme si schůzku
Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.

04

Setkání face to face
Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!

05

Přivítáme tě v týmu
A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!