Kariéra

Vedoucí směny - depo Rudná u Prahy

Ve stručnosti

Třísměnný režim
Plný úvazek
Termín nástupu dohodou
Přihlásit se

Ve stručnosti

Třísměnný režim
Plný úvazek
Termín nástupu dohodou
Přihlásit se

Popis pracovní pozice

Každá zásilka má svůj příběh. Chceš být jeho součástí? Nyní máš možnost, uvolnilo se nám místo vedoucí/ho směny na depu v Rudné u Prahy. Chceš být součástí týmu automatizovaného depa? Neváhej nám napsat!

Náplň práce

  • koordinace/dohled nad činnostmi v depu – od vykládky vozidel, zpracování zásilek, vč. zásilek specifických, jejich nachystání k další expedici…
    • k tomu je třeba zajišťovat spotřební materiál depa, plánovat kapacity zaměstnanců
    • evidovat paletové hospodářství, mechanizaci skladu
    • komunikovat se zákaznickým centrem, dispečinkem a dalšími odděleními
    • pracovat jak s interními systémy, tak čtečkami, skenery apod.
  • 3 směnný provoz

 Požadujeme

  • zkušenost s vedením lidí
  • zkušenost se skladem, logistikou či podobným odvětvím je výhodou

 Nabízíme

  • stabilní zaměstnání na HPP
  • smlouvu na dobu určitou po dobu jednoho roku, poté možnost prodloužení na dobu neurčitou
  • stravenky 130 Kč/den plně hrazené zaměstnavatelem
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days
  • možnost si odesílat zásilky za 1 Kč, zřídit si Multisport kartu, cafeterie...


Zaujali jsme Tě? Pošli životopis, rádi se s Tebou potkáme osobně.

Proč vzít práci právě u nás

Firemní akce

5 týdnů dovolené

Multisport karta

Pracovní oblečení

Nástup možný ihned

Stravenky 120 Kč/den

Služby Zásilkovny ZDARMA

Možnost kariérního růstu

Odměna za doporučení nového kolegy

Zaměstnanecká sleva u vybraných partnerů

Zaujala tě tato pozice?

Tak na nic nečekej a dej nám vědět, že tohle je ta pravá práce pro tebe!

Přihlásit se Doporučit nabídku

Jak probíhá
výběrové řízení?

01

Mrkni na volné pozice
Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV. Že nemáš životopis hotový? Nevadí, stačí vyplnit náš formulář! Nezabere ti to víc než 5 minut.

02

Počkej na odpoveď
Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba jeden týden na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.

03

Domluvíme si schůzku
Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.

04

Setkání face to face
Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!

05

Přivítáme tě v týmu
A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!