Kariéra

Information Security Officer

Ve stručnosti

Termín nástupu dohodou
Přihlásit se

Ve stručnosti

Termín nástupu dohodou
Přihlásit se

Popis pracovní pozice

V Zásilkovně už dávno nejsme malý startup, který má desítky zaměstnanců, ale dospělá společnost, ve které se nachází stovky zaměstnanců nejenom v ČR, ale také v dalších zemích Evropy. Je proto důležité udržet si správný nadhled a plně zabezpečit naše procesy a informační systémy.

K tomu nám slouží tým Security, který se stará o naši bezpečnost a zároveň své aktivity rozšiřuje a plně se začleňuje do všech potřebných procesů a bezpečnostních politik. A díky rostoucímu trendu hledáme dalšího kolegu či kolegyni, co nám pomohou s IT bezpečností naší skupiny Packeta.

Náplň práce:

  • tvorba a kontrola bezpečnostních politiky, aby naše oddělení drželo krok s aktuálními trendy
  • pro další týmy v rámci společnosti působit jako SME
  • vedení Security incident response teamu
  • zajištění, aby naše prostředí bylo v souladu s ISO 27001, GDPR a podobnými normami

Co od Vás očekáváme:

  • minimálně 3 roky zkušeností na obdobné pozici
  • zkušenosti s prostředím hybridního cloudu
  • security certifikace (CISSP, CISM, CRISC, CISA, AZ-500) 
  • silné zkušenosti se security nástroji v MS Azure

Co Vám můžeme nabídnout

  • stabilní zaměstnání na HPP – plný úvazek
  • pracovní poměr na dobu určitou jednoho roku s možností prodloužení
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days
  • stravenky 130,- Kč/den plně hrazené zaměstnavatelem
  • vzdělávací program / školení a jazykové kurzy na pracovišti v pracovní době
  • flexibilní rozvržení pracovní doby - možnost napracovat si hodiny
  • zdarma možnost využití služeb Zásilkovny pro soukromé účely
  • Multisport kartu
  • služební notebook včetně dalšího příslušenství
  • káva, čaj a ovoce k tvému každodennímu občerstvení
  • možnost využití služeb Zásilkovny pro soukromé účely za 1 Kč

Jdete do toho s námi? Zašlete nám své CV, nebo LinkedIn profil a my se Vám během několika dnů ozveme! Po telefonu si upřesníme detaily a následně se domluvíme na termínu setkání.

Proč vzít práci právě u nás

3 Sick days

5 týdnů dovolené

Multisport karta

Služební počítač

Nástup možný ihned

Možnost Home Office

Ovoce na pracovišti

Káva a čaj každý den

Flexibilní pracovní doba

Školení a jazykové kurzy

Firemní akce & teambuildingy

Posílání zásilek „Mezi Námi“ za 1 Kč

Odměna za doporučení nového zaměstnance

Zaměstnanecké slevy u vybraných partnerů

Stravenky plně hrazené zaměstnavatelem 130 Kč/den

Zajištěné místo pro parkování soukromých i služebních vozidel

Zaujala tě tato pozice?

Tak na nic nečekej a dej nám vědět, že tohle je ta pravá práce pro tebe!

Přihlásit se Doporučit nabídku

Jak probíhá
výběrové řízení?

01

Mrkni na volné pozice
Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV. Že nemáš životopis hotový? Nevadí, stačí vyplnit náš formulář! Nezabere ti to víc než 5 minut.

02

Počkej na odpoveď
Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba jeden týden na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.

03

Domluvíme si schůzku
Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.

04

Setkání face to face
Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!

05

Přivítáme tě v týmu
A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!