Kariéra

Koordinátor zahraniční dopravy

Ve stručnosti

Středoškolské vzdělání s maturitou
Plný úvazek
Termín nástupu dohodou
Přihlásit se

Ve stručnosti

Středoškolské vzdělání s maturitou
Plný úvazek
Termín nástupu dohodou
Přihlásit se

Popis pracovní pozice

Do našeho týmu zaměstnanců, kteří se nám starají o rozvoj našich služeb v zahraničí, přijmeme novou posilu na pozici Koordinátor zahraniční dopravy (Ž/M). Hledáme dynamického a organizačně schopného člověka, který se nebojí komunikovat v angličtině. Pokud chceš být součástí fajn kolektivu ve velké a stabilní společnosti, rádi Tě u nás přivítáme!

Náplň práce:

  • koordinace a zajištění plynulého provozu linehaul sítě a svozové sítě v rámci zahraničních zemích
  • dispečing sítě svozů a linehaulů v zahraničí
  • spolupráce s ostatními provozy v rámci skupiny Packeta Group
  • denní komunikace s expedičními depy last mile dopravců v zahraničí
  • kontrola vytíženosti a následná optimalizace linehaul a svozové sítě
  • paletové hospodářství
  • kontrola a evidence přepravních dokumentů
  • vyjednávání o cenách s linehaul a svozovými dopravci
  • kontrola faktur
  • spolupráce na optimalizaci současného nastavení linehaul

Požadujeme:

  • výborná znalost anglického jazyka (slovem i písmem)
  • výborné komunikační a organizační schopnosti
  • pečlivost, zodpovědnost, samostatnost a odolnost vůči stresu

Nabízíme:

  • HPP, nástup možný ihned
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days
  • stravenky 120 Kč/den, které plně hradíme
  • kafeterie
  • služební telefon a notebook
  • možnost Multisport karty
  • využité služeb Zásilkovny za zvýhodněnou cenu
  • vzdělávání, školení a jazykové kurzy 
  • káva, čaj a ovoce ke každodennímu občerstvení
  • firemní akce

Pokud jsme Tě zaujali, pošli nám svůj životopis, rádi Tě poznáme! 

Proč vzít práci právě u nás

Sick days

Firemní akce

Teambuildingy

5 týdnů dovolené

Multisport karta

Počítač a telefon

Nástup možný ihned

Možnost home office

Stravenky 120 Kč/den

Káva a čaj každý den

Školení a jazykové kurzy

Flexibilní pracovní doba

Možnost kariérního růstu

Denní přísun ovoce a zeleniny

Odměna za doporučení nového kolegy

Zaměstnanecká sleva u vybraných partnerů

Služba Zásilkovny MEZI NÁMI za výhodnou cenu

Zaujala tě tato pozice?

Tak na nic nečekej a dej nám vědět, že tohle je ta pravá práce pro tebe!

Přihlásit se Doporučit nabídku

Jak probíhá
výběrové řízení?

01

Mrkni na volné pozice
Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV. Že nemáš životopis hotový? Nevadí, stačí vyplnit náš formulář! Nezabere ti to víc než 5 minut.

02

Počkej na odpoveď
Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba jeden týden na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.

03

Domluvíme si schůzku
Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.

04

Setkání face to face
Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!

05

Přivítáme tě v týmu
A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!