Kariéra

System Administrator

Ve stručnosti

Plný úvazek
Termín nástupu dohodou
Přihlásit se

Ve stručnosti

Plný úvazek
Termín nástupu dohodou
Přihlásit se

Popis pracovní pozice

Náš hlavní stack práce v Zásilkovně je zajistit plynulý chod a rozvoj všech dep, kontrolu jejich stavu a případně hasit náhlé požáry. Depa jsou s technologiemi prakticky spojena. Ať už se jedná o automatizované třídící linky nebo roboty, vždy tu bude potřeba technický backup, který zajišťuje naše IT.

Aktuálně tedy hledáme šikovného systémového administrátora, který se nebojí rozšířit své znalosti, získat zajímavé zkušenosti v oblasti cloudových řešení a zároveň při tom spolupracovat se špičkovými experty v daných oborech.

Co tě na pozici čeká

  • plánování a implementace síťových prvků
  • administrace infrastrukturních systémů
  • podpora automatizovaných dep a dohled na fyzické servery
  • správa sítí v Azure ve spolupráci s DevOps a Security oddělením, spolupráce s externími dodavateli při nasazování jejich produktů do firemního prostředí
  • zodpovědnost za konektivitu mezi Azure, fyzickými sítěmi a správou VPN/HUB & Spoke
  • governance MDM systémů a pomoc při jejich propojování s ostatními službami

Jak si představujeme tvé zkušenosti

  • znalosti cloudových služeb jako je Azure, AWS nebo Google Cloud...
  • pokročilé zkušenosti se správou operačních systémů
  • obecné znalosti v oblasti networkingu a Cloud networkingu
  • umět komunikovat nejenom s týmem a kolegy, ale i s našimi dodavateli
  • schopnost rozhodování a přebírat zodpovědnost v rámci svých kompetencí
  • řidičský průkaz skupiny B
  • komunikativní angličtina

Na oplátku můžeme nabídnout

  • spolupráci na dobu neurčitou
  • teplou i studenou snídani každý den
  • služební notebook s možností výběru operačního systému včetně dalšího příslušenství
  • 5 týdnů dovolené, žádné povinné přesčasy (případně 100% proplacené)
  • 3 Sick Days
  • kávu, čaj a ovoce k tvému každodennímu občerstvení
  • stravenky v hodnotě 120 Kč/den, plně hrazené zaměstnavatelem 
  • možnost využití Multisport karty
  • odměnu za doporučení nového kolegy
  • kurzy německého a anglického jazyka i se zaměřením na technické obory přímo na pracovišti, a to zdarma 
  • možnost využití služby Mezi námi za 1 Kč
Proč vzít práci právě u nás

Stravenky

Firemní akce

5 týdnů dovolené

Multisport karta

Možnost home office

Káva a čaj každý den

Školení a jazykové kurzy

Flexibilní pracovní doba

Možnost kariérního růstu

Zaujala tě tato pozice?

Tak na nic nečekej a dej nám vědět, že tohle je ta pravá práce pro tebe!

Přihlásit se Doporučit nabídku

Jak probíhá
výběrové řízení?

01

Mrkni na volné pozice
Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV. Že nemáš životopis hotový? Nevadí, stačí vyplnit náš formulář! Nezabere ti to víc než 5 minut.

02

Počkej na odpoveď
Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba jeden týden na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.

03

Domluvíme si schůzku
Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.

04

Setkání face to face
Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!

05

Přivítáme tě v týmu
A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!