Kariéra

Dispečer- depo Holubice

Ve stručnosti

Holubice

Dvousměnný režim
Plný úvazek
Termín nástupu dohodou
Přihlásit se

Ve stručnosti

Holubice

Dvousměnný režim
Plný úvazek
Termín nástupu dohodou
Přihlásit se

Popis pracovní pozice

Dispečeři spravují regionální síť tras s cílem zajistit správné doručení zásilek. Mají k dispozici dopravce, kteří v rámci stabilních rozvozových tras obsluhují naše výdejní místa a eshopy. Dispečeři spolupracují se skladem, připravují řidičům podklady, komunikují s nimi, kontrolují jejich práci, v případě potřeby jim zajišťují podporu a nakonec posílají reporty nadřízeným. Průběžně optimalizují trasy.

Náplň práce:

  • kontrola a převzetí dokumentů od řidičů, tj.vrácení předepsaného vybavení a nerozvezených zásilek
  • převody vybraných dobírek v systémové pokladně
  • administrativní činnost a denní operativa
  • komunikace s dopravci a řidiči
  • komunikace a spolupráce se skladem
  • nastavení a optimalizace tras
  • akvizice nových dopravců
  • komunikace s klienty a s OZ
  • práce v interních systémech a v MS Office
  • řešení neobvyklých situací

Požadujeme:

  • spolehlivost
  • komunikativnost
  • odpovědnost
  • dobrá uživatelská znalost PC a MS Office
  • dvousměnný provoz, ale volné víkendy

Nabízíme:

  • stabilní zaměstnání na HPP
  • dvousměnný provoz
  • stravenky 120,- Kč/den plně hrazené zaměstnavatelem
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days
  • možnost si posílat zásilky přes nás za 1,-Kč
  • Multisport kartu
  • firemní akce

Pracovní doba:

PO-PÁ 

Vhodné pro ženy i muže

Zaujali jsme Vás? Pošlete nám životopis. Když budeme mít pocit, že se Vám u nás bude líbit, setkáme se osobně.


Proč vzít práci právě u nás

Teambuildingy

5 týdnů dovolené

Multisport karta

Pracovní oblečení

Nástup možný ihned

Odměna za doporučení nového kolegy

Zaměstnanecká sleva u vybraných partnerů

Zaujala tě tato pozice?

Tak na nic nečekej a dej nám vědět, že tohle je ta pravá práce pro tebe!

Přihlásit se Doporučit nabídku

Jak probíhá
výběrové řízení?

01

Mrkni na volné pozice
Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV. Že nemáš životopis hotový? Nevadí, stačí vyplnit náš formulář! Nezabere ti to víc než 5 minut.

02

Počkej na odpoveď
Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba jeden týden na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.

03

Domluvíme si schůzku
Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.

04

Setkání face to face
Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!

05

Přivítáme tě v týmu
A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!