Kariéra

Specialista klientské podpory - Hradec Králové

Ve stručnosti

Plný úvazek
Termín nástupu dohodou
Přihlásit se

Ve stručnosti

Plný úvazek
Termín nástupu dohodou
Přihlásit se

Popis pracovní pozice

Do našeho týmu v Hradci Králové, pro zákaznické centrum hledáme šikovné kandidáty na pozici Specialista klientské podpory. Pokud se chceš podílet na péči o zákazníky a mít za zády dynamickou společnost jakou Zásilkovna je, neváhej a pošli nám životopis.

Jsme pasivní, neprodejní linka a největší důraz dáváme na kvalitu našich služeb a péči o naše zákazníky. Jsi komunikativní? Rád pracuješ v týmu? Umíš dotáhnout věci do konce? Záleží ti na spokojenosti klienta? Pokud jsi odpověděl na všechny otázky ANO, tak určitě čti dál.

Tvojí náplní práce bude:

  • zpracování převážně telefonických klientských požadavků
  • aktivní spolupráce s ostatními odděleními společnosti
  • nenáročná administrativa

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání
  • velmi dobré komunikační dovednosti a prozákaznický přístup
  • znalost práce na PC
  • pečlivost, zodpovědnost, samostatnost a odolnost vůči stresu
  • pozitivní přístup a příjemný hlas
  • orientaci na výsledek
  • cizí jazyk a zkušenosti s prací v call centru výhodou, ne podmínkou

Na oplátku můžeme nabídnout

  • služební notebook
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 Sick Days
  • kávu, čaj a ovoce k tvému občerstvení
  • stravenky v hodnotě 120 Kč/den, plně hrazené zaměstnavatelem
  • možnost využití Multisport karty
  • odměnu za doporučení nového kolegy
  • kurzy anglického jazyka přímo na pracovišti a to zdarma
  • možnost využití služby Mezi námi za 1 Kč

Když budeme mít pocit, že se do našeho týmu hodíš, moc rádi se s tebou uvidíme na osobním pohovoru.

Proč vzít práci právě u nás

Stravenky

Firemní akce

5 týdnů dovolené

Multisport karta

Možnost home office

Káva a čaj každý den

Školení a jazykové kurzy

Flexibilní pracovní doba

Možnost kariérního růstu

Zaujala tě tato pozice?

Tak na nic nečekej a dej nám vědět, že tohle je ta pravá práce pro tebe!

Přihlásit se Doporučit nabídku

Jak probíhá
výběrové řízení?

01

Mrkni na volné pozice
Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV. Že nemáš životopis hotový? Nevadí, stačí vyplnit náš formulář! Nezabere ti to víc než 5 minut.

02

Počkej na odpoveď
Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba jeden týden na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.

03

Domluvíme si schůzku
Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.

04

Setkání face to face
Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!

05

Přivítáme tě v týmu
A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!