Kariéra
Junior účetní
Popis pracovní pozice
Finanční oddělení Zásilkovny hledá kolegu/kolegyni na pozici JUNIOR ÚČETNÍ.
Co Tě u nás čeká?
- účtování bankovních výpisů (české i zahraniční bankovní účty)
- zpracování pokladních dokladů
- kontrola saldokont (pravidelné čištění saldokont a dokládání zůstatků)
- účtování přijatých faktur
- účtování dalších operací pod dohledem hlavní účetní
- účast na zpracování měsíční závěrky
- spoluúčast na roční závěrce a podkladech pro audit
- podpora finančního oddělení
Co bys měl/a mít a znát?
- středoškolské vzdělání ekonomického směru
- základní znalost účetní a daňové problematiky - praxe na obdobné pozici minimálně 1 rok
- analytické myšlení, samostatnost a spolehlivost
- proaktivní přístup a flexibilitu
- dobrou znalost MS Excel, MS Word
- znalost systému Pohoda výhodou
- ČJ rodilý mluvčí
Co Ti můžeme nabídnout?
- práce na HPP, nástup možný ihned
- pracovní poměr na dobu určitou jednoho roku s možností prodloužení
- 5 týdnů dovolené
- 3 sick days
- stravenky 120 Kč/den plně hrazené zaměstnavatelem
- notebook a mobilní telefon
- flexibilní pracovní dobu
- možnost profesního vzdělávání a rozvoje
- jazykové kurzy na pracovišti a v pracovní době
- kávu, čaj a ovoce k tvému každodennímu občerstvení
- možnost Multisport karty
- služby Zásilkovny Mezi námi pro soukromé účely za výhodnou cenu
- firemní akce
- pracoviště v blízkosti Českomoravské/Palmovky (trasa B)
Zaujali jsme Tě? Pošli nám životopis.
Chceme Tě poznat. Když budeme mít pocit, že se Ti u nás bude líbit, setkáme se osobně.
Proč vzít práci právě u nás
Sick day
Firemní akce
5 týdnů dovolené
Multisport karta
Služební telefon
Nástup možný ihned
Možnost Home Office
Káva a čaj každý den
Školení a jazykové kurzy
Flexibilní pracovní doba
Služby Zásilkovny za 1Kč
Možnost kariérního růstu
Stabilní zaměstnání na HPP
Stravenky plně hrazené zaměstnavatelem 120Kč/den
Smlouva na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
Jak probíhá
výběrové řízení?
01
Mrkni na volné pozice
Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV. Že nemáš životopis hotový? Nevadí, stačí vyplnit náš formulář! Nezabere ti to víc než 5 minut.
02
Počkej na odpoveď
Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba jeden týden na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.
03
Domluvíme si schůzku
Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.
04
Setkání face to face
Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!
05
Přivítáme tě v týmu
A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!