Kariéra

Vedoucí depa - depo Rudná u Prahy

Ve stručnosti

Jednosměnný režim
Plný úvazek
Termín nástupu dohodou

Ve stručnosti

Jednosměnný režim
Plný úvazek
Termín nástupu dohodou

Popis pracovní pozice

Každá zásilka má svůj příběh, buď jeho součástí. Zásilkovna patří mezi Superbrands a ty můžeš taky. Nebojíš se zodpovědnosti? Máš zkušenost s vedením lidí a řízením provozu? Super, právě hledáme kolegyni/kolegu na pozici Vedoucí/ho depa v Nučících u Rudné u Prahy.

 Náplň práce:

  • vedení týmů zaměstnanců, jejich motivace a rozvoj
  • odpovědnost za organizaci, řízení a kontrolní činnosti v rámci celého depa
  • komunikace v rámci firmy i s externími partnery
  • odpovědnost za funkční kapacitu, provozuschopnost a technický stav zařízení, vybavení depa a hospodárnost
  • sledování produktivity, výkonnosti a nákladovosti

Požadujeme:

  • zkušenost na obdobné pozici
  • týmovost

Nabízíme:

  • odpovídající mzdové ohodnocení a kvartální odměny
  • služební automobil a vybavení pro práci (notebook, telefon)
  • benefitový program
  • plně hrazené stravenky Zásilkovnou (120 Kč/den)
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 dny Sick Days
  • stabilní zaměstnání na HPP ve firmě v růstu
  • smlouvu na dobu určitou 1 roku, poté s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • možnost posílat si zásilky za 1 Kč, zřídit si Multisport kartu…

Zaujali jsme Tě? Pošli nám svůj životopis, rádi se s tebou potkáme osobně.


Proč vzít práci právě u nás

5 týdnů

Teambuildingy

3 dny Sick Days

Multisport karta

Pracovní oblečení

Nástup možný ihned

Stravenky 120 Kč/den

Školení a jazykové kurzy

Odměna za doporučení nového kolegy

Zaměstnanecká sleva u vybraných partnerů

Zaujala tě tato pozice?

Tak na nic nečekej a dej nám vědět, že tohle je ta pravá práce pro tebe!

Jak probíhá
výběrové řízení?

01

Mrkni na volné pozice
Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV. Že nemáš životopis hotový? Nevadí, stačí vyplnit náš formulář! Nezabere ti to víc než 5 minut.

02

Počkej na odpoveď
Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba jeden týden na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.

03

Domluvíme si schůzku
Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.

04

Setkání face to face
Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!

05

Přivítáme tě v týmu
A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!