Kariéra

Asistent/ka výdejního místa - OC VIVO! Hostivař

Ve stručnosti

Plný úvazek
Termín nástupu dohodou

Ve stručnosti

Plný úvazek
Termín nástupu dohodou

Popis pracovní pozice

Společnost Zásilkovna hledá šikovnou kolegyni/kolegu do týmu zaměstnanců výdejního místa v obchodním centru VIVO! Hostivař. Jestli chceš být součástí cool týmu, nebojíš se komunikovat a máš příjemné vystupování, pak je to práce přesně pro Tebe!

Náplň práce:

  • příjem a výdej zásilek
  • komunikace s koncovými zákazníky - odesilateli a přepravci
  • samostatné řešení dotazů a reklamací ohledně zásilek či služeb
  • práce s platebním terminálem či hotovostí
  • administrativní činnost spojená s chodem pobočky

Požadujeme:

  • velmi dobré komunikační dovednosti
  • příjemné a reprezentativní vystupování, pozitivní přístup k zákazníkům
  • týmové a přátelské chování vůči ostatním kolegům
  • základní znalost práce na PC
  • středoškolské vzdělání nebo odborné vyučení s maturitou
  • čistý trestní rejstřík

Nabízíme:

  • práci na hlavní pracovní poměr
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days
  • stravenky v hodnotě 120Kč na den, které plně hradíme
  • cafeterie
  • využití služeb Zásilkovny za zvýhodněnou cenu
  • možnost Multisport karty
  • rozvržení pracovní doby PO - NE, krátký - dlouhý týden, 12 hodin / den

Zaujali jsme Tě? Pošli nám životopis, chceme Tě poznat! Když budeme mít pocit, že se Ti u nás bude líbit, setkáme se osobně.

Proč vzít práci právě u nás

3 sick days

Firemní akce

Teambuildingy

5 týdnů dovolené

Multisport karta

Nástup možný ihned

Stravenky 120 Kč/den

Káva a čaj každý den

Školení a jazykové kurzy

Možnost kariérního růstu

Denní přísun ovoce a zeleniny

Odměna za doporučení nového kolegy

Zaměstnanecká sleva u vybraných partnerů

Služba Zásilkovny MEZI NÁMI za výhodnou cenu

Career position

Zaujala tě tato pozice?

Tak na nic nečekej a dej nám vědět, že tohle je ta pravá práce pro tebe!

Jak probíhá
výběrové řízení?

01

Mrkni na volné pozice
Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV. Že nemáš životopis hotový? Nevadí, stačí vyplnit náš formulář! Nezabere ti to víc než 5 minut.

02

Počkej na odpoveď
Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba jeden týden na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.

03

Domluvíme si schůzku
Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.

04

Setkání face to face
Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!

05

Přivítáme tě v týmu
A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!