Kariéra

Dispečer/ka depo Plzeň

Ve stručnosti

Dvousměnný režim
Plný úvazek
Termín nástupu dohodou

Ve stručnosti

Dvousměnný režim
Plný úvazek
Termín nástupu dohodou

Popis pracovní pozice

Zásilkovna v Plzni se rozšiřuje. Chceš se stát tím, kdo koordinuje cestu zásilky? Super, právě doplňujeme dispečerský tým:

Náplň práce

  • spravovat regionální síť tras pro doručování zásilek
  • pracovat v interních systémech a samozřejmě v MS Office, uvítáme pokročilejší znalost
  • hodně komunikace, spolupracuješ s mnoha subjekty a musíš se s nimi domluvit
  • kontroly, kontroly, kontroly: 3K
    • zásilek – jsou-li přijaté dle plánu, zpracované, dobře naložené
    • řidičů – dochvilnost na trasách
    • doběrečného – ano, čeká tě i manipulace s penězi
  • a nakonec vše vyreportuješ

Požadujeme

  • komunikativní osobnost s dobrou češtinou
  • orientaci v MS Office
  • řidičský průkaz sk. B
  • schopnost zorientovat se a umět si poradit
  • 2směnný provoz

Nabízíme

  • stabilní zaměstnání na HPP – plný úvazek
  • smlouva na dobu určitou 1 rok, pak možnost prodloužení na neurčito
  • stravenky 120 Kč/den plně hrazené zaměstnavatelem
  • možnost si posílat zásilky přes nás za 1,-
  • možnost kariérního růstu
  • vzdělávací program/školení
  • firemní akce
  • nástup možný ihned.


Jestli jsme tě zaujali, neboj se poslat svůj životopis. Rádi se s tebou potkáme osobně. Každá zásilka má svůj příběh, staň se jeho součástí!

Proč vzít práci právě u nás

Teambuildingy

Multisport karta

Pracovní oblečení

Nástup možný ihned

4 týdny + 1 den za rok

Školení a jazykové kurzy

Odměna za doporučení nového kolegy

Zaměstnanecká sleva u vybraných partnerů

Career position

Zaujala tě tato pozice?

Tak na nic nečekej a dej nám vědět, že tohle je ta pravá práce pro tebe!

Jak probíhá
výběrové řízení?

01

Mrkni na volné pozice
Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV. Že nemáš životopis hotový? Nevadí, stačí vyplnit náš formulář! Nezabere ti to víc než 5 minut.

02

Počkej na odpoveď
Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba jeden týden na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.

03

Domluvíme si schůzku
Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.

04

Setkání face to face
Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!

05

Přivítáme tě v týmu
A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!