Kariéra

Zástupce/zástupkyně vedoucího směny - depo Štěrboholy

Ve stručnosti

Vhodné pro absolventa
Třísměnný režim
Plný úvazek
Termín nástupu ASAP

Ve stručnosti

Vhodné pro absolventa
Třísměnný režim
Plný úvazek
Termín nástupu ASAP

Popis pracovní pozice

Každá zásilka má svůj příběh. Chceš být jeho součástí? Super, právě rozšiřujeme depo ve Štěrboholech a máme volná místa halového mistra/mistrové!

Náplň práce

halový mistr, mistrová je pravou rukou vedoucího směny:

  • koordinuje jednotlivé činnosti na depu:
    • vykládku vozidel, příjem zásilek a jejich další zpracování, vč. zásilek specifických, nachystání zásilek k expedici. Pod tím si představ fyzickou manipulaci se zásilkou – ručně je třídit, balit do krabic/klecí, tisknout štítky…
  • dohlíží na provoz na robomole
  • komunikuje s dalšími kolegy, např. dispečery, úsekovým vedoucím apod.
  • nebojí se techniky – pracuje v interním systému, s čtečkami, skenery
  • organizuje práci podřízených a pomáhá plánovat kapacity podle potřeby depa
  • zorientuje se i v lehké administrativě, jako je např. kontrola a evidence dodacích listů


Nabízíme:

  • odrazovou pozici pro další možný kariérní postup
  • stabilní zaměstnání na HPP
  • smlouvu na dobu určitou – jeden rok, poté prodloužení na dobu neurčitou
  • stravenky 100 Kč/den plně hrazené zaměstnavatelem
  • systém kurzů a dalšího vzdělávání
  • možnost si odesílat zásilky za 1 Kč, zřídit si Multisport kartu…

 

Zaujali jsme Tě? Pošli životopis, rádi se s Tebou potkáme osobně.

Proč vzít práci právě u nás

Teambuildingy

Multisport karta

Pracovní oblečení

Nástup možný ihned

Stravenky 100 Kč/den

4 týdny + 1 den za rok

Školení a jazykové kurzy

Odměna za doporučení nového kolegy

Zaměstnanecká sleva u vybraných partnerů

Career position

Zaujala tě tato pozice?

Tak na nic nečekej a dej nám vědět, že tohle je ta pravá práce pro tebe!

Jak probíhá
výběrové řízení?

01

Mrkni na volné pozice
Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV. Že nemáš životopis hotový? Nevadí, stačí vyplnit náš formulář! Nezabere ti to víc než 5 minut.

02

Počkej na odpoveď
Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba jeden týden na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.

03

Domluvíme si schůzku
Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.

04

Setkání face to face
Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!

05

Přivítáme tě v týmu
A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!