Kariéra

Support Assistant

Ve stručnosti

Termín nástupu dohodou

Ve stručnosti

Termín nástupu dohodou

Popis pracovní pozice

Pro nás budeš jeden/na z nejdůležitějších osob v IT. Díky tobě nebudeme tolik strádat, kvůli našim děravým hlavám. Na starosti budeš mít také administrativní agendu uživatelů, evidování majetku IT a mnoho dalších úkolů, za jejich splnění ti budeme maximálně vděční. 

Tvým úkolem bude

  • asistence managementu TP, podpora provozu a administrativní zajištění chodu IT oddělení
  • zpracování podkladů pro realizace objednávek a návrhů smluv
  • konsolidace dat v rámci oddělení
  • vedení evidence výpočetní techniky
  • komunikace s ostatními odděleními v rámci řešení požadavků
  • správa písemností a digitalizace dokumentů
  • příprava podkladů pro oddělení nákupu a financí
  • základní správa interních systémů

Co od tebe potřebujeme

  • základní znalost systému Windows
  • pokročilá znalost kancelářského balíku Office (Excel, Word,…)
  • samostatnost a chuť dotáhnout věci do konce
  • angličtinu na komunikativní úrovni slovem i písmem

Nabízíme

  • spolupráci na hlavní pracovní poměr se smlouvou na dobu neurčitou
  • teplou snídani každý den
  • služební notebook s další potřebnou periferií
  • 5 týdnů dovolené, žádné povinné přesčasy (případně 100% proplacené)
  • kávu, čaj a ovoce k tvému každodennímu občerstvení
  • stravenky v hodnotě 100 Kč/den, plně hrazené zaměstnavatelem 
  • možnost využití Multisport karty
  • odměnu za doporučení nového kolegy
  • kurzy anglického, německého, ruského a českého (pro zahraniční kolegy) jazyka i se zaměřením na technické obory přímo na pracovišti a to zdarma 
  • možnost využití služby Mezi námi za 1 Kč
Proč vzít práci právě u nás

Firemní akce

5 týdnů dovolené

Multisport karta

Možnost home office

Stravenky 100 Kč/den

Káva a čaj každý den

Školení a jazykové kurzy

Flexibilní pracovní doba

Možnost kariérního růstu

Career position

Zaujala tě tato pozice?

Tak na nic nečekej a dej nám vědět, že tohle je ta pravá práce pro tebe!

Jak probíhá
výběrové řízení?

01

Mrkni na volné pozice
Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV. Že nemáš životopis hotový? Nevadí, stačí vyplnit náš formulář! Nezabere ti to víc než 5 minut.

02

Počkej na odpoveď
Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba jeden týden na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.

03

Domluvíme si schůzku
Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.

04

Setkání face to face
Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!

05

Přivítáme tě v týmu
A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!