Kariéra

Dispečer- depo Zlín

Ve stručnosti

Vavrečkova 5657, Zlín

Dvousměnný režim
Plný úvazek
Termín nástupu dohodou
Přihlásit se

Ve stručnosti

Vavrečkova 5657, Zlín

Dvousměnný režim
Plný úvazek
Termín nástupu dohodou
Přihlásit se

Popis pracovní pozice

Dispečeři spravují regionální síť tras s cílem zajistit správné doručení zásilek. Dispečeři spolupracují se skladem, připravují řidičům podklady, komunikují s nimi, kontrolují jejich práci, v případě potřeby jim zajišťují podporu a nakonec posílají reporty nadřízeným. Průběžně optimalizují trasy.

Náplň práce:

  • kontrola a převzetí dokumentů od řidičů, tj.vrácení předepsaného vybavení a nerozvezených zásilek
  • převody vybraných dobírek v systémové pokladně
  • administrativní činnost a denní operativa
  • komunikace s dopravci a řidiči
  • komunikace a spolupráce se skladem
  • nastavení a optimalizace tras
  • akvizice nových dopravců
  • komunikace s klienty a s OZ
  • práce v interních systémech a v MS Office
  • řešení neobvyklých situací

Požadujeme:

  • spolehlivost
  • praxe výhodou
  • komunikativnost
  • odpovědnost
  • dobrá uživatelská znalost PC a MS Office

Nabízíme:

  • stabilní zaměstnání na HPP
  • dvousměnný provoz
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days
  • smlouva na dobu určitou 1 rok, pak možnost prodloužení na neurčito
  • možnost si odesílat zásilky za za zvýhodněné ceny, zřídit si Multisport kartu, cafeterie...
  • nástup možný ihned

Pracovní doba:

PO-PÁ 

Vhodné pro ženy i muže

Zaujali jsme Vás? Pošlete nám životopis.

Chceme Vás poznat. Když budeme mít pocit, že se Vám u nás bude líbit, setkáme se osobně.


Proč vzít práci právě u nás

3 Sick days

5 týdnů dovolené

Multisport karta

Nástup možný ihned

Firemní akce & teambuildingy

Odměna za doporučení nového zaměstnance

Zaměstnanecké slevy u vybraných partnerů

Pracovní oblečení a příspěvek na jeho čištění

Stravenky plně hrazené zaměstnavatelem 130 Kč/den

Zaujala tě tato pozice?

Tak na nic nečekej a dej nám vědět, že tohle je ta pravá práce pro tebe!

Přihlásit se Doporučit nabídku

Jak probíhá
výběrové řízení?

01

Mrkni na volné pozice
Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV. Že nemáš životopis hotový? Nevadí, stačí vyplnit náš formulář! Nezabere ti to víc než 5 minut.

02

Počkej na odpoveď
Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba jeden týden na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.

03

Domluvíme si schůzku
Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.

04

Setkání face to face
Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!

05

Přivítáme tě v týmu
A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!