Kariéra

Product Owner/Product Manager

Ve stručnosti

Termín nástupu dohodou

Ve stručnosti

Termín nástupu dohodou

Popis pracovní pozice

Jako "produkťák“ budeš mít na starosti svoji svěřenou oblast o kterou se budeš samozřejmě co nejlépe starat. Ať jsou to naše výdejní místa nebo třeba Z-BOXy. Je jasné, že do detailu neznáš naše produkty, ale zkušenosti s péčí o produkt na obdobné pozici se určitě neztratí. Samozřejmě ti ostatní členové týmu pomohou a nebudeš na to sám.  

Každým rokem se nám zdvojnásobuje obrat, počet zásilek, navyšujeme počty zaměstnanců a našich partnerů. Proto bychom rádi našli dalšího člena, který chce měnit trh a bořit mýty u nás v Zásilkovně.  

Náplň práce

  • stanovení vize a strategie v rámci Packeta skupiny u daného produktu
  • přímá komunikace a spolupráce s dedikovanými zástupci zahraničních entit (skupiny Packeta)
  • řízení produktu s dopadem na chování koncových uživatelů, partnerů, businessu
  • rozvíjení a řízení produktů v kompatibilitě pro ostatní země a příprava pro expanze
  • tvorba business plánu a správa rozpočtu pro daný produkt
  • tvorba road mapy pro daný produkt
  • přímá komunikace a spolupráce s dedikovanými zástupci zahraničních entit (skupiny Packeta)
  • prioritizace a řízení alokovaného týmu ve spolupráci s dedikovaným Projektovým manažerem vč. definice zadání (business specifikace) 

Co očekáváme

  • nejlépe předchozí zkušenosti na pozici Product Owner/Product Manager
  • zkušenosti v řízení produktu s dopadem na chování koncových uživatelů, partnerů, businessu
  • umět nastavit a vylepšit produktové procesy a postupy
  • koordinace s různými odděleními a správné dodržení termínů a harmonogramu
  • výborná komunikace je samozřejmostí 

Co naopak nabízíme

  • HPP - nástup možný ihned
  • pracovní poměr na dobu určitou jednoho roku s možností prodloužení
  • 5 týdnů dovolené
  • stravenky 100 Kč/den plně hrazené zaměstnavatelem
  • vzdělávací program / školení a jazykové kurzy na pracovišti v pracovní době
  • flexibilní rozvržení pracovní doby a HO
  • možnost využití služby "Mezi námi" pro soukromé účely za výhodných podmínek
  • Multisport kartu
  • kávu, čaj a ovoce k tvému každodennímu občerstvení
  • firemní notebook a další potřebné příslušenství
Career position

Zaujala tě tato pozice?

Tak na nic nečekej a dej nám vědět, že tohle je ta pravá práce pro tebe!

Jak probíhá
výběrové řízení?

01

Mrkni na volné pozice
Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV. Že nemáš životopis hotový? Nevadí, stačí vyplnit náš formulář! Nezabere ti to víc než 5 minut.

02

Počkej na odpoveď
Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba jeden týden na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.

03

Domluvíme si schůzku
Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.

04

Setkání face to face
Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!

05

Přivítáme tě v týmu
A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!