Kariéra

Obsluha výdejního místa- depo Rousínov

Ve stručnosti

Tománkova 34/9, Rousínov

Vhodné pro absolventa
Jednosměnný režim
Plný úvazek
Termín nástupu dohodou

Ve stručnosti

Tománkova 34/9, Rousínov

Vhodné pro absolventa
Jednosměnný režim
Plný úvazek
Termín nástupu dohodou

Popis pracovní pozice

Zásilkovna roste a rozšiřuje své týmy o šikovné lidi... hledáme kolegu/kolegyni na pozici Obsluha výdejního místa pro nové depo Rousínov.

  • komunikace s koncovými zákazníky, odesilateli, přepravci
  • samostatné řešení problémových situací se zásilkami či službami
  • aktivní prodej nabízených produktů
  • příjem a výdej zásilek
  • práce na pokladně s hotovostí
  • administrativní činnost

Požadujeme:

  • středoškolské vzdělání nebo odborné vyučení s maturitou
  • velmi dobré komunikační dovednosti a prozákaznický přístup
  • týmového hráče, schopného plnit několik úkolů najednou
  • čistý trestní rejstřík
  • základní znalost práce na PC
  • pečlivost, samostatnost a zodpovědnost
  • reprezentativní a příjemné vystupování

Nabízíme:

  • stabilní zaměstnání na HPP,
  • pracovní smlouvu na jeden rok s následným prodloužením na dobu neurčitou
  • jednosměnný provoz
  • finanční navyšování mzdy po dostatečném zapracování a individuální měsíční prémie
  • stravenky ve výši 100 Kč/den, plně hrazené zaměstnavatelem
  • 1 den dovolené navíc za odpracovaný rok
  • Multisport karta
  • možnost si posílat zásilky přes nás za 1,-Kč
  • firemní akce

Zaujala Vás pracovní nabídka? Zašlete nám svůj životopis. Vybraní kandidáti budou pozváni k osobnímu pohovoru.

Proč vzít práci právě u nás

Firemní akce

Multisport karta

Nástup možný ihned

Stravenky 100 Kč/den

4 týdny + 1 den za rok

Služby Zásilkovny ZDARMA

Career position

Zaujala tě tato pozice?

Tak na nic nečekej a dej nám vědět, že tohle je ta pravá práce pro tebe!

Jak probíhá
výběrové řízení?

01

Mrkni na volné pozice
Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV. Že nemáš životopis hotový? Nevadí, stačí vyplnit náš formulář! Nezabere ti to víc než 5 minut.

02

Počkej na odpoveď
Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba jeden týden na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.

03

Domluvíme si schůzku
Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.

04

Setkání face to face
Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!

05

Přivítáme tě v týmu
A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!