Kariéra

IT Office Assistant

Ve stručnosti

Praha
Práce na plný úvazek
Vzdělání není podstatné
Přihlásit se

Ve stručnosti

Praha

Práce na plný úvazek
Vzdělání není podstatné
Přihlásit se

Popis pracovní pozice

Jsme Packeta Innovations, součást skupiny Packeta Group, kam patří i Zásilkovna. Naše technologie denně pomáhají doručit statisíce zásilek po celém světě a my stojíme za jejich hladkým chodem. Vyvíjíme, provozujeme a neustále vylepšujeme systémy, které propojují svět logistiky, financí i obchodu. Většinu věcí zvládáme in-house, takže máme plnou kontrolu nad tím, co děláme.

Naše IT týmy pracují na desítkách projektů ročně, automatizují procesy, využívají moderní technologie a hledají nové výzvy. Právě rozšiřujeme naše řady a hledáme no, který nám pomůže posouvat věci dál. 💡


Co budeš mít na starosti?

  • Pomoc s přípravou týmových nebo celo-IT meetingů.
  • Podpora vedoucích oddělení a team leaderů při kontrole docházky a výkazů práce v JIRA.
  • Zajišťování pohodlí v office – káva, ovoce a vše, co je potřeba pro pohodový pracovní den.
  • Koordinace a podpora interní komunikace v rámci týmu.
  • Administrativní podpora týmů a zajištění běžné kancelářské agendy.

Co od tebe budeme potřebovat?

  • Hledáš práci na 0,5–0,75 úvazku, třeba ideálně při škole.
  • Máš zkušenosti s administrativou nebo jako office manager? Super, to se bude hodit!
  • Pokud to bylo v IT firmě, máš další plusové body.
  • Jsi organizovaný, pečlivý, komunikativní a nezalekneš se nových úkolů.
  • Ovládáš běžné počítačové nástroje, baví tě technologie a rád se učíš nové věci.
  • Domluvíš se anglicky.

Na co se u nás můžeš těšit?

  • 5 týdnů dovolené + 3 Sick Days, abys měl čas na odpočinek, když ho potřebuješ.
  • Flexibilní pracovní dobu.
  • Každodenní teplé snídaně, káva, čaj a ovoce, prostě ideální start do dne.
  • Stravenky 130 Kč/den plně hrazené Packetou.
  • Multisport karta, pro pohyb i relax, jak to potřebuješ.
  • Zařízení dle preference, MacOS nebo Windows– se vším, co k tomu patří.
  • Možnost parkování blízko kanceláře, žádné hledání místa, prostě přijdeš a jdeš.
  • Vzdělávání a profesní rozvoj – kurzy angličtiny, různé školení nebo certifikace.
  • Referral bonus za doporučení nového kolegy.
  • Zaměstnanecké slevy u našich partnerů.
  • Služby Zásilkovny za 1 Kč – pro tvé soukromé zásilky. 📦
  • Moderní dog-friendly kanceláře – máme otevřené dveře i pro tvého čtyřnohého parťáka.

Zaujala tě tato pozice?

Tak na nic nečekej a dej nám vědět, že tohle je ta pravá práce pro tebe!

Přihlásit se Doporučit nabídku

Jak probíhá
výběrové řízení?

01

Mrkni na volné pozice
Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV. Že nemáš životopis hotový? Nevadí, stačí vyplnit náš formulář! Nezabere ti to víc než 5 minut.

02

Počkej na odpoveď
Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba jeden týden na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.

03

Domluvíme si schůzku
Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.

04

Setkání face to face
Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!

05

Přivítáme tě v týmu
A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!