Kariéra

Business Development Manager pro asijský trh

Ve stručnosti

Praha
Práce na plný úvazek
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Přihlásit se

Ve stručnosti

Praha

Práce na plný úvazek
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Přihlásit se

Popis pracovní pozice

Do našeho obchodního týmu, který se stará o rozvoj spolupráce se zahraničními e-shopy, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Business Development Manager pro asijský trh. Na této pozici budeš mít na starosti péči o stávající klienty v přiděleném regionu a současně rozvoj nových obchodních aktivit. Za nezbytnou považujeme výbornou znalost angličtiny a e-commerce prostředí a velmi uvítáme i předchozí zkušenosti s asijským trhem. Hledáme dynamického člověka, který se nebojí nových výzev a stane se silnou posilou našeho týmu i celé společnosti.

Co budeš mít na starosti:

  • rozvoj obchodních aktivit a identifikaci nových obchodních příležitostí na asijském trhu
  • starost o asijské zákazníky a operativní řízení celé související agendy
  • účast na obchodních schůzkách se současnými i potenciálními klienty a budování dlouhodobých obchodních vztahů
  • přípravu nabídek a smluvní dokumentace
  • řízení ziskovosti klientů a dohled na plněním klíčových ukazatelů jejich výkonnosti včetně reportingu
  • propagaci produktů a služeb společnosti Packeta International
  • rozvoj krátkodobé a dlouhodobé strategie obchodních aktivit v přiděleném regionu
  • reporting výsledků a prezentaci pro nejvyšší management společnosti
  • komunikaci a spolupráci napříč týmem, jednotlivých oddělení ve společnosti i v rámci dalších entit Packeta Group

 Co od tebe budeme potřebovat:

  • znalost anglického jazyka na výborné úrovni (slovem i písmem)
  • silné obchodní a manažerské dovednosti
  • zkušenosti z oblasti e-commerce a logistiky
  • znalost asijského trhu a jeho specifik velkou výhodou
  • vynikající komunikační a prezentační dovednosti
  • organizační schopnosti a samostatné uvažování
  • ochotu cestovat

 Na co se můžeš těšit:

  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sickdays
  • stravenky v hodnotě 130 Kč/den, které plně hradíme
  • možnost Multisport karty
  • odměnu za doporučení nového kolegy
  • využití služeb Zásilkovny za zvýhodněné ceny
  • vzdělávací programy a školení
  • flexibilní rozvržení pracovní doby
  • nástup možný ihned

 

 

Zaujala tě tato pozice?

Tak na nic nečekej a dej nám vědět, že tohle je ta pravá práce pro tebe!

Přihlásit se Doporučit nabídku

Jak probíhá
výběrové řízení?

01

Mrkni na volné pozice
Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV. Že nemáš životopis hotový? Nevadí, stačí vyplnit náš formulář! Nezabere ti to víc než 5 minut.

02

Počkej na odpoveď
Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba jeden týden na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.

03

Domluvíme si schůzku
Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.

04

Setkání face to face
Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!

05

Přivítáme tě v týmu
A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!