Kariéra

Operátor zákaznického servisu - Zlín

Ve stručnosti

Zlín

Vhodné pro absolventa
Plný úvazek
Termín nástupu dohodou

Ve stručnosti

Zlín

Vhodné pro absolventa
Plný úvazek
Termín nástupu dohodou

Popis pracovní pozice

Ve Zlíně právě nově otevíráme další centrum klientské podpory. Do našich nových týmů hledáme šikovné kandidáty na pozici Operátor klientské podpory. Pokud chceš být u zrodu něčeho nového a důležitého a mít za zády dynamickou společnost jakou Zásilkovna je, neváhej a pošli nám životopis.

Jsme pasivní, neprodejní linka a největší důraz dáváme na kvalitu našich služeb a péči o naše zákazníky. Jsi komunikativní? Rád pracuješ v týmu? Umíš dotáhnout věci do konce? Záleží ti na spokojenosti klienta? Pokud jsi odpověděl na všechny otázky ANO, tak určitě čti dál.

Tvojí náplní práce bude:

  • zpracování převážně telefonických klientských požadavků
  • aktivní spolupráce s ostatními odděleními společnosti
  • nenáročná administrativa
  • možnost zapojení se do projektů pro neustálé zlepšování procesů

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání
  • velmi dobré komunikační dovednosti a prozákaznický přístup
  • znalost práce na PC
  • pečlivost, zodpovědnost, samostatnost a odolnost vůči stresu
  • orientaci na výsledek
  • cizí jazyk a zkušenosti s prací v call centru výhodou, ne podmínkou
  • nástup možný ihned (1.10./1.11.)

Když budeme mít pocit, že se do našeho týmu hodíš, moc rádi se s tebou uvidíme na online pohovoru.

Proč vzít práci právě u nás

Firemní akce

5 týdnů dovolené

Multisport karta

Nástup možný ihned

Možnost home office

Stravenky 100 Kč/den

Káva a čaj každý den

Flexibilní pracovní doba

Služby Zásilkovny ZDARMA

Možnost kariérního růstu

Career position

Zaujala tě tato pozice?

Tak na nic nečekej a dej nám vědět, že tohle je ta pravá práce pro tebe!

Jak probíhá
výběrové řízení?

01

Mrkni na volné pozice
Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV. Že nemáš životopis hotový? Nevadí, stačí vyplnit náš formulář! Nezabere ti to víc než 5 minut.

02

Počkej na odpoveď
Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba jeden týden na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.

03

Domluvíme si schůzku
Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.

04

Setkání face to face
Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!

05

Přivítáme tě v týmu
A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!