Kariéra

Specialista klientské podpory - Zlín

Ve stručnosti

Zlín

Vhodné pro absolventa
Středoškolské vzdělání s maturitou
Plný úvazek
Termín nástupu dohodou
Přihlásit se

Ve stručnosti

Zlín

Vhodné pro absolventa
Středoškolské vzdělání s maturitou
Plný úvazek
Termín nástupu dohodou
Přihlásit se

Popis pracovní pozice

Do našeho  týmů ve Zlíně, pro zákaznické centrum, hledáme šikovné parťáky na pozici Specialista klientské podpory

U nás nebudeš muset nikomu nic prodávat. Prioritou naší práce je péče o zákazníky a důraz klademe na kvalitu našich služeb.           

Jsi komunikativní? Rád pracuješ v týmu? Umíš dotáhnout věci do konce? Záleží ti na spokojenosti klienta? Pokud jsi odpověděl na všechny otázky ANO, tak určitě čti dál.

Tvojí náplní práce bude:

  • zpracování převážně telefonických požadavků
  • poskytování rad a instrukcí
  • aktivní spolupráce s ostatními odděleními společnosti
  • provozní  administrativa

Potřebujeme Tě jestli:

  • máš velmi dobré komunikační dovednosti a prozákaznický přístup
  • disponuješ velmi dobrou znalostí českého spisovného jazyka
  • máš schopnost efektivní komunikace
  • máš pozitivní přístup a příjemný hlas
  • jsi orientovaný na výsledek
  • máš chuť učit se novým věcem a dále se vzdělávat

Co od Tebe očekáváme:

  • SŠ vzdělání s maturitou
  • pokročilejší znalost práce na PC
  • pečlivost, zodpovědnost, samostatnost a odolnost vůči stresu
  • cizí jazyk a zkušenosti s prací v call centru je výhodou, ne podmínkou

Na oplátku můžeme nabídnout

  • stabilní práci na HPP v příjemném kolektivu
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 Sick Days
  • na pracovišti kávu, čaj a ovoce k tvému občerstvení
  • stravenky v hodnotě 130 Kč/den
  • možnost využití Multisport karty
  • zajímavou odměnu za doporučení nového kolegy
  • kvalitní a propracovaný trénink a školení 
  • po důkladném zapracování a po zkušební době možnost práce na home office až 80 hod./měs.
  • možnost jazykového vzdělávání na pracovišti 
  • podporujeme profesní růst zaměstnanců
  • teambuildingy a další firemní akce pro zaměstnance
  • využití zlevněného odesílání vlastních zásilek - služby Mezi námi 

Pokud se chceš podílet na péči o zákazníky a mít za zády dynamickou společnost, jakou Zásilkovna je, neváhej a pošli nám svůj životopis.                                                                                          S vybranými uchazeči se moc rádi setkáme na osobním pohovoru.

Proč vzít práci právě u nás

Stravenky

Káva a čaj

Firemní akce

5 týdnů dovolené

Multisport karta

Možnost home office

Školení a jazykové kurzy

Flexibilní pracovní doba

Možnost kariérního růstu

Zaujala tě tato pozice?

Tak na nic nečekej a dej nám vědět, že tohle je ta pravá práce pro tebe!

Přihlásit se Doporučit nabídku

Jak probíhá
výběrové řízení?

01

Mrkni na volné pozice
Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV. Že nemáš životopis hotový? Nevadí, stačí vyplnit náš formulář! Nezabere ti to víc než 5 minut.

02

Počkej na odpoveď
Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba jeden týden na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.

03

Domluvíme si schůzku
Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.

04

Setkání face to face
Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!

05

Přivítáme tě v týmu
A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!