Kariéra

IT Architekt

Ve stručnosti

Plný úvazek
Živnost
Termín nástupu dohodou

Ve stručnosti

Plný úvazek
Živnost
Termín nástupu dohodou

Popis pracovní pozice

Jsme jednou z největších a nejúspěšnějších digitálních logistických platforem. Provozujeme a dále rozvíjíme jednotný mezinárodní systém, který svým jedinečným řešením propojuje nejen logistické, ale i finanční a skladovací systémy. Tvoříme nové trendy v přepravě a doručování nejen v oblasti zásilek, ale logistiky obecně. Neustále rosteme a dále pokračujeme v expanzi do zahraničí. V tuto chvíli nám pod rukama protékají statisíce zásilek denně od více než 20 000 evropských e-shopů a společností.

Náplň práce: 

  • poskytování technologických konzultací 
  • spolupráce při vytváření technického návrhu aplikací
  • zodpovědnost za vytváření a udržování aplikační a datové architektury 
  • spolupráce při vytváření business specifikace 
  • návrh a údržba architektonické dokumentace 

Požadujeme: 

  • prokazatelná zkušenost s designem architektury v microservisně orientované architektuře
  • znalost architektonických rámců (TOGAF) 
  • znalost metodik ITIL, Prince2  
  • znalost modelovacích jazyků (např. ArchiMateUML, BPMNa dalších nástrojů (např. Visual ParadigmEnterprise Architect, Visio) 
  • proaktivita při řešení problémů 
  • chuť dosáhnout vytyčeného cíle i ve velmi dynamickém prostředí 

Nabízíme: 

  • spolupráci na hlavní pracovní poměr, nebo na IČO (se smlouvou na dobu neurčitou)
  • férové finanční ohodnocení s možností dalšího vzdělávání a osobního růstu
  • 5 týdnů dovolené, žádné povinné přesčasy (případně 100% proplacené)
  • kurzy cizích jazyků zdarma
  • teplé snídaně v kanceláři každý den
  • luxusní vybavení pro tvou práci z domova
  • služební notebook s možností výběru operačního systému včetně dalšího příslušenství
  • kávu, čaj a ovoce k tvému každodennímu občerstvení
  • možnost využití služeb Zásilkovny pro soukromé účely za 1 Kč
  • možnost využití Multisport karty
  • stravenky v hodnotě 100 Kč/den, plně hrazené zaměstnavatelem 
  • pravidelné firemní akce včetně sportovních událostí

Jdeš do toho s námi? Pošli nám své CV nebo LinkedIn profil

Na všechny reakce odpovídáme během několika dnů! Následně si po telefonu upřesníme detaily a domluvíme se na termínu setkání. Feedback ze setkání (případnou nabídku) často dáváme do druhého dne! 

Nebo se na nás můžeš obrátit přímo: 

Lukáš Michálek, IT Recruiter

+420 607 099 312, lukas.michalek@packeta.com 

Proč vzít práci právě u nás

Firemní akce

5 týdnů dovolené

Multisport karta

Možnost home office

Stravenky 100 Kč/den

Káva a čaj každý den

Školení a jazykové kurzy

Flexibilní pracovní doba

Možnost kariérního růstu

Career position

Zaujala tě tato pozice?

Tak na nic nečekej a dej nám vědět, že tohle je ta pravá práce pro tebe!

Jak probíhá
výběrové řízení?

01

Mrkni na volné pozice
Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV. Že nemáš životopis hotový? Nevadí, stačí vyplnit náš formulář! Nezabere ti to víc než 5 minut.

02

Počkej na odpoveď
Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba jeden týden na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.

03

Domluvíme si schůzku
Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.

04

Setkání face to face
Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!

05

Přivítáme tě v týmu
A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!