Kariéra

Obchodní zástupce Z-BOX (Ostrava, Frýdek- Místek, Třinec)

Ve stručnosti

Plný úvazek
Termín nástupu ASAP

Ve stručnosti

Plný úvazek
Termín nástupu ASAP

Popis pracovní pozice

Máš obchodního ducha? Dokážeš rozpoznat skvělou příležitost a využít ji na maximum? Zajímáš se o e-commerce? Pak hledáme právě TEBE.

Tvoje zodpovědnost a úkoly:

  • aktivní vyhledávání a oslovování nových klientů
  • akviziční telefonáty
  • akvizice u SVJ, developerů a obcí
  • účast na společných poradách
  • práce v kanceláři i terénu
  • nabízení a prodej našich služeb – automatická výdejní místa Z-BOX
  • související administrativa
  • komunikace s dalšími odděleními

Tvůj profil:

  • výborné prodejní, komunikační a organizační dovednosti
  • prozákaznický přístup
  • příjemné vystupování
  • zodpovědnost, samostatnost, flexibilita
  • ukončené SŠ vzdělání
  • řidičský průkaz sk. B – aktivní řidičský
  • pokročilá znalost MS Word, Excel, PowerPoint
  • zkušenosti z logistiky a e-commerce velkou výhodou

Tvoje benefity:

  • fixní mzda + motivační provize
  • dovolená 5 týdnů
  • služební telefon a notebook
  • služební automobil - možnost využití i k soukromým účelům
  • možnost podílet se na rozvoji rychle se rozrůstající společnosti
  • mladý a přátelský kolektiv
  • stravenky 100 Kč/den, plně hrazené zaměstnavatelem
  • firemní akce
  • práce na HPP

Pošli nám svůj životopis. Pokud budeme mít pocit, že se do našeho týmu hodíš, rádi se s tebou potkáme na osobním pohovoru.

Proč vzít práci právě u nás

Služební auto

5 týdnů dovolené

Multisport karta

Počítač a telefon

Stravenky 100 Kč/den

Flexibilní pracovní doba

Career position

Zaujala tě tato pozice?

Tak na nic nečekej a dej nám vědět, že tohle je ta pravá práce pro tebe!

Jak probíhá
výběrové řízení?

01

Mrkni na volné pozice
Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV. Že nemáš životopis hotový? Nevadí, stačí vyplnit náš formulář! Nezabere ti to víc než 5 minut.

02

Počkej na odpoveď
Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba jeden týden na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.

03

Domluvíme si schůzku
Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.

04

Setkání face to face
Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!

05

Přivítáme tě v týmu
A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!