Kariéra

Cloud Engineer

Ve stručnosti

Plný úvazek
Živnost
Termín nástupu dohodou

Ve stručnosti

Plný úvazek
Živnost
Termín nástupu dohodou

Popis pracovní pozice

Jsme jednou z největších a nejoblíbenějších digitálních logistických platforem. Působíme ve střední a východní Evropě. Každý den přepravíme statisíce zásilek a máme ambice i v zahraničí. 

Aktuálně dokončujeme přesun posledních aplikací do cloudu (Azure) a nové věci již připravujeme s optimalizací na toto prostředí. Zároveň neustále vylepšujeme a automatizujeme stávající řešení. Aplikace postupně kontejnerizujeme (Docker) a provozujeme v Kubernetes. V nejbližší době se chceme více zaměřit na využití a přizpůsobení Azure prostředí a v plánu máme také vylepšovat monitoring a alerting. 

Co bude tvým úkolem: 

  • návrh infrastruktury systémů pro nové i stávající aplikace  
  • automatizace procesů deploymentu a automatického testování – příprava/úprava CI/CD pipelineDocker image a Kubernetes orchestrace 
  • migrace současných aplikací do cloudu 
  • poskytování podpory vývojářům při tvorbě aplikací pro Kubernetes 
  • tvorba podpůrných aplikací a funkcí 

Co od tebe potřebujeme:  

  • praktickou znalost KubernetesHelmDockerLinuxu (Debian/Ubuntu) a skriptování 
  • zkušenost s jakýmkoliv CI/CD nástrojem (ideálně GitLab CI/CD) 
  • povědomí o současných cloudových trendech a službách (Azure výhodou) 
  • znalost Apache/NGINX, MariaDB/Microsoft SQL Server, .NET/PHP výhodou
  • angličtinu minimálně na úrovni čtení technické dokumentace 

Jak fungujeme:  

  • všichni pracujeme full-time 
  • máme flexibilní pracovní dobu 
  • setkáváme se v moderní kanceláři, která se nachází kousek od stanice metra Českomoravská (B)
  • využíváme ale i možnost pracovat z domova 

Nabízíme:

  • férové finanční ohodnocení s možností dalšího vzdělávání a osobního růstu
  • rozvoj v nejrychleji rostoucí logisticko-technologické společnosti ve střední Evropě
  • 5 týdnů dovolené, žádné povinné přesčasy (případně 100% proplacené)
  • kurzy cizích jazyků zdarma
  • teplé snídaně v kanceláři každý den
  • luxusní vybavení pro tvou práci z domova
  • služební notebook s možností výběru operačního systému včetně dalšího příslušenství
  • kávu, čaj a ovoce k tvému každodennímu občerstvení
  • možnost využití služeb Zásilkovny pro soukromé účely za 1 Kč
  • možnost využití Multisport karty
  • stravenky v hodnotě 100 Kč/den, plně hrazené zaměstnavatelem 
  • pravidelné firemní akce včetně sportovních událostí

Jdeš do toho s námi?  Pošli nám své CV nebo LinkedIn profil! 

Na všechny reakce odpovídáme během několika dnů, po telefonu si upřesníme detaily a následně se domluvíme na termínu setkání s tvým potenciálním kolegou. Feedback ze setkání (případnou nabídku) často dáváme do druhého dne! 

Nebo se na nás můžeš obrátit přímo:   

Lukáš Michálek, IT Recruiter

+420 607 099 312, lukas.michalek@packeta.com 

Proč vzít práci právě u nás

Firemní akce

5 týdnů dovolené

Multisport karta

Možnost home office

Stravenky 100 Kč/den

Káva a čaj každý den

Školení a jazykové kurzy

Flexibilní pracovní doba

Možnost kariérního růstu

Career position

Zaujala tě tato pozice?

Tak na nic nečekej a dej nám vědět, že tohle je ta pravá práce pro tebe!

Jak probíhá
výběrové řízení?

01

Mrkni na volné pozice
Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV. Že nemáš životopis hotový? Nevadí, stačí vyplnit náš formulář! Nezabere ti to víc než 5 minut.

02

Počkej na odpoveď
Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba jeden týden na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.

03

Domluvíme si schůzku
Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.

04

Setkání face to face
Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!

05

Přivítáme tě v týmu
A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!