Kariéra

Dispečer/ka depo Benátky nad Jizerou

Ve stručnosti

Vhodné pro absolventa
Dvousměnný režim
Plný úvazek
Termín nástupu dohodou
Přihlásit se

Ve stručnosti

Vhodné pro absolventa
Dvousměnný režim
Plný úvazek
Termín nástupu dohodou
Přihlásit se

Popis pracovní pozice

Každá zásilka má svůj příběh. Chceš se stát tím, kdo koordinuje jejich cesty? Skvěle, právě hledáme dispečera na naše nové depo v Benátkách nad Jizerou.

Náplň práce

  • správa regionální síťě tras pro doručování zásilek
  • práce v interních systémech a samozřejmě v MS Office, uvítáme pokročilejší znalost
  • hodně komunikace, spolupracuješ s mnoha subjekty a musíš se s nimi domluvit
  • kontroly, kontroly, kontroly: 3K
    • zásilek – jsou-li přijaté dle plánu, zpracované, dobře naložené
    • řidičů – dochvilnost na trasách
    • doběrečného – ano, čeká tě i manipulace s penězi
  • a nakonec vše vyreportuješ

Požadujeme

  • komunikativní osobnost s dobrou češtinou
  • orientaci v MS Office
  • řidičský průkaz sk. B
  • schopnost zorientovat se a umět si poradit
  • 2směnný provoz (ale volné víkendy)

Nabízíme

  • stravenky 130Kč/den plně hrazené zaměstnavatelem
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days
  • stabilní zaměstnání na HPP – plný úvazek
  • smlouva na dobu určitou 1 rok, pak možnost prodloužení na neurčito
  • možnost si posílat zásilky přes nás za zvýhodněné ceny
  • možnost kariérního růstu
  • nástup možný ihned

Jestli jsme tě zaujali, neboj se poslat svůj životopis. Rádi se s tebou potkáme osobně.

Proč vzít práci právě u nás

5 týdnů dovolené

Multisport karta

Pracovní oblečení

Nástup možný ihned

Stravenky 130 Kč/den

Možnost kariérního růstu

Odměna za doporučení nového kolegy

Zaměstnanecká sleva u vybraných partnerů

Zaujala tě tato pozice?

Tak na nic nečekej a dej nám vědět, že tohle je ta pravá práce pro tebe!

Přihlásit se Doporučit nabídku

Jak probíhá
výběrové řízení?

01

Mrkni na volné pozice
Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV. Že nemáš životopis hotový? Nevadí, stačí vyplnit náš formulář! Nezabere ti to víc než 5 minut.

02

Počkej na odpoveď
Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba jeden týden na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.

03

Domluvíme si schůzku
Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.

04

Setkání face to face
Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!

05

Přivítáme tě v týmu
A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!