Kariéra

Skladový operátor/ka depo Ústí nad Labem

Ve stručnosti

Vhodné pro absolventa
Dvousměnný režim
Plný úvazek
Termín nástupu dohodou
Přihlásit se

Ve stručnosti

Vhodné pro absolventa
Dvousměnný režim
Plný úvazek
Termín nástupu dohodou
Přihlásit se

Popis pracovní pozice

Chceš se stát součástí Zásilkovny? Právě hledáme nové kolegy na pozici skladový operátor / skladová operátorka na depo v Ústí nad Labem.

 Náplň práce: 

  • zpracování zásilek na depu, dodržování procesu (nakládka, vykládka, třídění zásilek, balení do balíků...)
  • práce s informačním systémem, čtečkami a skenery
  • obsluha manipulační techniky
  • komunikace s dalšími odděleními
  • ale třeba také: řešení specifických zásilek, vyžadujících specializované činnosti, u kterých je důraz na přesnost a kvalitu zpracování
  • 3směnný provoz 

Požadujeme:

  • ochotu se naučit proces práce se zásilkou a popřípadě jeho speciality
  • nebát se fyzické manipulace (ale neboj, naše zásilky jsou do 15 kg)

Nabízíme:

  • stravenky 130 Kč/den plně hrazené zaměstnavatelem
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 Sick Days
  • odrazovou pozici pro další možný kariérní postup
  • stabilní zaměstnání na HPP
  • smlouvu na dobu určitou – jeden rok, poté prodloužení na dobu neurčitou
  • možnost odesílat si zásilky přes nás za zvýhodněnou cenu, zřídit si Multisport kartu, cafeterie, ...

Zaujali jste tě? Pošli svůj životopis, rádi se s Tebou potkáme osobně. 

Proč vzít práci právě u nás

3 Sick days

5 týdnů dovolené

Multisport karta

Nástup možný ihned

Posílání zásilek „Mezi Námi“ za 1 Kč

Odměna za doporučení nového zaměstnance

Zaměstnanecké slevy u vybraných partnerů

Pracovní oblečení a příspěvek na jeho čištění

Stravenky plně hrazené zaměstnavatelem 130 Kč/den

Zaujala tě tato pozice?

Tak na nic nečekej a dej nám vědět, že tohle je ta pravá práce pro tebe!

Přihlásit se Doporučit nabídku

Jak probíhá
výběrové řízení?

01

Mrkni na volné pozice
Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV. Že nemáš životopis hotový? Nevadí, stačí vyplnit náš formulář! Nezabere ti to víc než 5 minut.

02

Počkej na odpoveď
Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba jeden týden na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.

03

Domluvíme si schůzku
Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.

04

Setkání face to face
Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!

05

Přivítáme tě v týmu
A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!