Kariéra

E-commerce IT Consultant

Ve stručnosti

Českomoravská 2408/1a, Praha 9, 190 00

Plný úvazek
Termín nástupu dohodou
Přihlásit se

Ve stručnosti

Českomoravská 2408/1a, Praha 9, 190 00

Plný úvazek
Termín nástupu dohodou
Přihlásit se

Popis pracovní pozice

Cítíš, že je čas posunout své dovednosti na další úroveň? Pokud zvládáš propojit své technické znalosti 💻, obchodního ducha 💼 a komplexní přehled o e-commerce světě dohromady 🌍, je napůl vyhráno. Hledáme totiž IT guru a business woman/mana na pozici E-commerce IT Consultant.

Neobejdeš se bez zkušeností s projektovým managementem, znalosti našich produktů a procesů a porozumění technickým dokumentacím, ve kterých je potřeba se orientovat. Důležité je také umění zachovat chladnou hlavu ve stresových situacích, chtít mít svou práci smysluplně organizovanou a být komunikativní. Komunikace bude klíčová nejen napříč týmy v Packetě, ale také s předními globálními klienty, se kterými budeš spolupracovat na jejich integraci. Pomyslnou třešničkou na dortu je zkušenost s programovacími jazyky, databázemi či business analýzou, která by ti mnoho procesů ulehčila a prohloubila vhled do dané problematiky.

Že prý hledáme Superwoman/Supermana? To určitě ne. V čem budeš mít znalostní mezery, společně zacelíme a o tvůj další rozvoj nebude nouze. Fluency in English is also important for this position, but that's not a problem, right?

Pokud tě tato pozice zaujala, budeš zaštiťovat převážně:

  • osobní účast na přípravě spolupráce, integraci a rozvoji předních evropských i globálních klientů
  • analýza návrhů, rozvíjení logistických i technických procesů, řešení chyb a problémů klientů a partnerů
  • úzká spolupráce s obchodními i technickými týmy
  • vedení drobných projektů od fáze návrhu až po zavedení na trh a podporu
  • členství v business development týmu společnosti

Bude se ti hodit:

  • seniorní zkušenosti z oblasti e-commerce, řízení projektu nebo designu produktu (něco si přineseš, zbytek získáš)
  • orientaci v nejrůznějších technických dokumentacích zejména z oblasti online komunikace
  • systematičnost v práci a schopnost zachovat si chladnou hlavu v náročnějších situacích
  • pečlivost při tvorbě zadávacích dokumentací, tvorbě nových procesů nebo spolupráci na úpravách existujících produktů a služeb
  • případné zkušenosti s programovacími jazyky, databázemi nebo business analýzou budou výhodou
  • praktické uplatnění angličtiny v rámci každodenních úkolů psanou i mluvenou formou

My ti nabídneme:

  • výběr techniky dle osobních preferencí (iOS x Windows)
  • vybavení na Home Office
  • flexibilní pracovní dobu
  • plně hrazené stravenky v hodnotě 130 Kč/den
  • občerstvení na pracovišti
  • příspěvek na Multisport kartu
  • 5 týdnů dovolené a 3 Sick Days
  • možnost parkování i soukromých vozidel zdarma

Zaujala tě naše pozice? Chceš se dozvědět o pozici více informací? Zašli nám svůj životopis a klidně přidej pár vět o sobě! Budeme se těšit na setkání!

Proč vzít práci právě u nás

3 Sick days

5 týdnů dovolené

Multisport karta

Služební telefon

Nástup možný ihned

Možnost Home Office

Ovoce na pracovišti

Káva a čaj každý den

Flexibilní pracovní doba

Možnost kariérního růstu

Školení a jazykové kurzy

Služební počítač a telefon

Firemní akce & teambuildingy

Posílání zásilek za zvýhodněnou cenu

Odměna za doporučení nového zaměstnance

Zaměstnanecké slevy u vybraných partnerů

Stravenky plně hrazené zaměstnavatelem 130 Kč/den

Zajištěné místo pro parkování soukromých i služebních vozidel

Zaujala tě tato pozice?

Tak na nic nečekej a dej nám vědět, že tohle je ta pravá práce pro tebe!

Přihlásit se Doporučit nabídku

Jak probíhá
výběrové řízení?

01

Mrkni na volné pozice
Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV. Že nemáš životopis hotový? Nevadí, stačí vyplnit náš formulář! Nezabere ti to víc než 5 minut.

02

Počkej na odpoveď
Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba jeden týden na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.

03

Domluvíme si schůzku
Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.

04

Setkání face to face
Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!

05

Přivítáme tě v týmu
A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!