Kariéra

Senior Controller

Ve stručnosti

Vysokoškolské vzdělání I. stupně
Plný úvazek
Termín nástupu dohodou
Přihlásit se

Ve stručnosti

Vysokoškolské vzdělání I. stupně
Plný úvazek
Termín nástupu dohodou
Přihlásit se

Popis pracovní pozice

Orientuješ se v labyrintu čísel a funkcí? Stejně jako detektiv rád/a sbíráš informace, analyzuješ finanční data a odvážně se vydáš po stopách finančních toků firmy? Pokud ano, tak tahle nabídka Ti je ušitá na míru!

Jako Senior Controller u nás v Packeta Group budeš v úzkém kontaktu se svými kolegy z finančního týmu spolupracovat na rozvoji jednotné metodiky controllingu, nastavovat funkční procesy a připravovat budgety. 

Tvým hlavním cílem bude držet firemní rozpočet pevně v rukou a předvídat. Ne ne, nechceme po tobě věštit z křišťálové koule, jen důsledné analýzy výsledků Packeta Group, které jsou stavebním kamenem pro růst firmy.

Co Tě u nás čeká?

  • zajištění nákladového controllingu společnosti
  • vedení týmu 1-2 kolegů, odpovědnost za jejich rozvoj a vývoj
  • účast na tvorbě budgetu a forecastu
  • nastavení a správa střediskového účetnictví
  • aktivní sledování a správa firemních KPI ve spolupráci s HR oddělením
  • zodpovědnost za kvalitu a analýzu účetních dat
  • pravidelná komunikace s vedoucími středisek a finančními týmy v rámci skupiny
  • projektový controlling (monitoring projektových nákladů, jejich kapitalizace, aktivace)
  • údržba a výpočet převodních cen v rámci skupiny
  • zlepšování metodiky reportingu a controllingu
  • účast na implementaci nového ERP systému
  • podpora Head of Controlling a CFO v ad-hoc analýzách

Co bys měl/a mít a znát?

  • minimálně 5 let praxe v controlling
  • zkušenost s vedením menšího týmu výhodou
  • VŠ vzdělání ekonomického směru
  • znalost AJ na úrovni min. B2
  • znalost finančního a manažerského účetnictví
  • pokročilé dovednosti v MS Office Excel; znalost SQL a VBA výhodou
  • silné analytické schopnosti a práce s velkými daty
  • výborné komunikační schopnosti pro jednání s vlastníky rozpočtu
  • proaktivní přístup a flexibilita
  • samostatnost a spolehlivost

 Co Ti můžeme nabídnout?

  • nástup možný ihned
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days
  • stravenky 130 Kč/den plně hrazené zaměstnavatelem
  • notebook a mobilní telefon
  • flexibilní pracovní dobu
  • referral bonus
  • možnost profesního vzdělávání a rozvoje
  • jazykové kurzy na pracovišti a v pracovní době
  • kávu, čaj a ovoce k tvému každodennímu občerstvení
  • možnost Multisport karty
  • služby Zásilkovny Mezi námi pro soukromé účely za výhodnou cenu
  • firemní akce
  • pracoviště v blízkosti Českomoravské/Palmovky (trasa B)

Zaujali jsme Tě? Pošli nám životopis.

Chceme Tě poznat. Když budeme mít pocit, že se Ti u nás bude líbit, setkáme se osobně.

Proč vzít práci právě u nás

3 Sick days

Garážové stání

5 týdnů dovolené

Multisport karta

Služební počítač

Služební telefon

Možnost Home Office

Ovoce na pracovišti

Nástup možný ihned

Káva a čaj každý den

Flexibilní pracovní doba

Možnost kariérního růstu

Školení a jazykové kurzy

Možnost zkráceného úvazku

Služební počítač a telefon

Firemní akce & teambuildingy

Služební auto i pro soukromé účely

Posílání zásilek za zvýhodněnou cenu

Odměna za doporučení nového zaměstnance

Zaměstnanecké slevy u vybraných partnerů

Zaměstnanecké slevy u vybraných partnerů

Stravenky plně hrazené zaměstnavatelem 130 Kč/den

Zajištěné místo pro parkování soukromých i služebních vozidel

Zaujala tě tato pozice?

Tak na nic nečekej a dej nám vědět, že tohle je ta pravá práce pro tebe!

Přihlásit se Doporučit nabídku

Jak probíhá
výběrové řízení?

01

Mrkni na volné pozice
Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV. Že nemáš životopis hotový? Nevadí, stačí vyplnit náš formulář! Nezabere ti to víc než 5 minut.

02

Počkej na odpoveď
Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba jeden týden na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.

03

Domluvíme si schůzku
Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.

04

Setkání face to face
Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!

05

Přivítáme tě v týmu
A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!