Kariéra

Specialista nákupu pro logistiku

Ve stručnosti

Středoškolské vzdělání s maturitou
Plný úvazek
Termín nástupu dohodou
Přihlásit se

Ve stručnosti

Středoškolské vzdělání s maturitou
Plný úvazek
Termín nástupu dohodou
Přihlásit se

Popis pracovní pozice

Do našeho týmu, který se nám stará o nákupní aktivity v oblasti logistiky, hledáme novou posilu na pozici Specialista nákupu pro logistiku (M/Ž). Pokud máš znalosti a zkušenosti z oblasti provozu a logistiky a komunikace a vyjednávání je Tvoje silná stránka, rádi Tě přivítáme mezi námi! 

Co u nás budeš dělat?

  • zajišťovat podklady k výběrovým řízením přeprav v rámci Packeta Group, následně je zadávat a vyhodnocovat
  • reprezentovat společnost a budovat obchodní vztahy s poskytovateli dopravních služeb a zákazníky Packeta Group
  • proaktivně zefektivňovat architekturu distribuční sítě a její profitabilitu
  • v kooperaci s právním oddělením revidovat smlouvy a navazující dokumenty související s dopravci
  • komunikovat s kolegy napříč společností, zejména s provozním oddělením, financemi, obchodem a vedením zahraničních entit
  • zodpovídat za schvalování faktur
  • reportovat nadřízenému zaměstnanci a vedení společnosti

Co bys měl mít?

  • zkušenosti s řízením procesů v provozu
  • zkušenosti z oblasti logistiky
  • výbornou znalost anglického jazyka, jak v písemné tak i v mluvené formě
  • dostatečnou znalost českého jazyka, protože v kanceláři komunikujeme převážně česky
  • vynikající komunikační a vyjednávací dovednosti, reprezentativní vystupování
  • měl bys být aktivní řidič sk. B a mít ochotu cestovat
  • měl bys mít minimálně středoškolské vzdělání

Co nabízíme?

  • hlavní pracovní poměr
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days
  • stravenky 130 Kč/den, které plně hradíme
  • služební telefon a notebook
  • možnost Multisport karty
  • využití služeb Zásilkovny za zvýhodněnou cenu
  • vzdělávání, školení a jazykové kurzy
  • káva, čaj a ovoce ke každodennímu občerstvení
  • firemní akce

Pokud jsme Tě zaujali, pošli nám svůj životopis, rádi Tě poznáme! 

Proč vzít práci právě u nás

3 Sick days

5 týdnů dovolené

Multisport karta

Nástup možný ihned

Možnost Home Office

Ovoce na pracovišti

Káva a čaj každý den

Flexibilní pracovní doba

Možnost kariérního růstu

Školení a jazykové kurzy

Služební počítač a telefon

Firemní akce & teambuildingy

Posílání zásilek za zvýhodněnou cenu

Odměna za doporučení nového zaměstnance

Zaměstnanecké slevy u vybraných partnerů

Zaměstnanecké slevy u vybraných partnerů

Stravenky plně hrazené zaměstnavatelem 130 Kč/den

Zajištěné místo pro parkování soukromých i služebních vozidel

Zaujala tě tato pozice?

Tak na nic nečekej a dej nám vědět, že tohle je ta pravá práce pro tebe!

Přihlásit se Doporučit nabídku

Jak probíhá
výběrové řízení?

01

Mrkni na volné pozice
Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV. Že nemáš životopis hotový? Nevadí, stačí vyplnit náš formulář! Nezabere ti to víc než 5 minut.

02

Počkej na odpoveď
Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba jeden týden na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.

03

Domluvíme si schůzku
Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.

04

Setkání face to face
Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!

05

Přivítáme tě v týmu
A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!