Kariéra

Recepční

Ve stručnosti

Českomoravská 2408/1a, Praha 9-Libeň, 190 00

Vhodné pro absolventa
Jednosměnný režim
Plný úvazek
Termín nástupu dohodou
Přihlásit se

Ve stručnosti

Českomoravská 2408/1a, Praha 9-Libeň, 190 00

Vhodné pro absolventa
Jednosměnný režim
Plný úvazek
Termín nástupu dohodou
Přihlásit se

Popis pracovní pozice

Společnost Zásilkovna, jednička na trhu v oblasti doručovacích služeb, příjme nového zaměstnance na pozici Recepční (Ž/M). Hledáme organizačně schopného člověka s příjemným a reprezentativním vystupováním. Nemusíš mít příliš mnoho zkušeností, rádi Tě vše naučíme, ale potřebujeme, abys byl spolehlivý, časově flexibilní a mluvil anglicky alespoň na úrovni B1. Staneš se součástí velké, úspěšné a dynamické společnosti, kde můžeš nastartovat svoji kariéru a dále se rozvíjet. Pracovní prostředí je velmi přátelské a navíc moc hezké - naše kanceláře v minulosti vyhrály soutěž "Kancelář roku".

Co u nás budeš dělat:

  • vítat a ohlašovat návštěvy
  • spravovat zasedací místnosti a připravovat je pro další jednání
  • evidovat přijatou a odchozí poštu, zajišťovat kurýrní služby
  • administrovat výdejní místo 
  • spravovat sklad drobného kancelářského vybavení
  • rezervovat hotely a letenky
  • zajišťovat občerstvení pro jednání, školení a interní akce
  • komunikovat s dodavatelskou společností v oblasti revize a servisu kuchyňského vybavení
  • plnit drobné administrativní úkoly a ad hoc úkoly zadané nadřízeným
  • pracovat v interních systémech

Co bys měl mít a umět:

  • měl bys mít ukončené SŠ vzdělání
  • potřebujeme vysokou úroveň organizačních schopností, spolehlivost a samostatnost
  • reprezentativní vzhled a příjemné vystupování považujeme za samozřejmé
  • měl bys být časově flexibilní
  • anglicky bys měl hovořit alespoň na úrovni B1
  • znalost MS Office (především Excel a Word) je pro nás velmi důležitá
  • pokud bys měl řidičský průkaz a řídil aktivně, budeme za to rádi

Co ti nabízíme:

  • práci na hlavní pracovní poměr
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sickdays
  • stravenky 130 Kč/den plně hrazené zaměstnavatelem
  • možnost Multisport karty
  • Cafeterie
  • služby Zásilkovny za zvýhodněnou cenu
  • školení, vzdělávání a jazykové kurzy v pracovní době
  • káva, čaj a ovoce k dennímu občerstvení zdarma
  • firemní akce

Pokud se Ti pozice líbí, pošli nám svůj životopis a motivační dopis, rádi Tě poznáme! 

Proč vzít práci právě u nás

3 Sick days

5 týdnů dovolené

Multisport karta

Ovoce na pracovišti

Nástup možný ihned

Káva a čaj každý den

Možnost kariérního růstu

Školení a jazykové kurzy

Služební počítač a telefon

Firemní akce & teambuildingy

Posílání zásilek „Mezi Námi“ za 1 Kč

Odměna za doporučení nového zaměstnance

Zaměstnanecké slevy u vybraných partnerů

Zaměstnanecké slevy u vybraných partnerů

Stravenky plně hrazené zaměstnavatelem 130 Kč/den

Zajištěné místo pro parkování soukromých i služebních vozidel

Zaujala tě tato pozice?

Tak na nic nečekej a dej nám vědět, že tohle je ta pravá práce pro tebe!

Přihlásit se Doporučit nabídku

Jak probíhá
výběrové řízení?

01

Mrkni na volné pozice
Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV. Že nemáš životopis hotový? Nevadí, stačí vyplnit náš formulář! Nezabere ti to víc než 5 minut.

02

Počkej na odpoveď
Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba jeden týden na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.

03

Domluvíme si schůzku
Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.

04

Setkání face to face
Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!

05

Přivítáme tě v týmu
A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!