Blog
Rubriky
Tomáš Křesťan: Firemní vzdělávání v Zásilkovně
Požadavky na vzdělávání by měly jít od kolegů zespodu Zásilkovna sice vyrostla na nadšení lidí, ale aktuálních více než 1 000 zaměstnanců po celé Evropě již vyžaduje zcela jiné úsilí. Jak probíhá firemní vzdělávání v segmentu delivery? Liší se něčím od jiných oblastí? A jaké by mělo vzdělávání být, aby opravdu fungovalo? Odkaz na rozhovor
Stěhování do nového depa v Brně
Vážení klienti, sezóna se blíží a my ji nebereme na lehkou váhu, proto jsme v poslední době aktivně pracovali jak na vylepšení procesů, tak na rozšíření prostorů. Rádi bychom vás informovali ohledně stěhování našeho brněnského depa na novou adresu. Prostory nového depa jsme pečlivě vybírali tak, aby jeho kapacita byla připravena na očekávaný počet zásilek
Zásilkovna jako Best Managed Company v ČR!
Patříme mezi nejlépe řízené firmy Česka! Ocenění Best Managed Company uděluje firma Deloitte ve 20 zemích světa a letos poprvé i v Česku. Nezávislá odborná porota hodnotila u každé oceněné společnosti 4 klíčové pilíře – firemní strategii, řízení a finanční výkonnost, produktivitu a inovace a firemní kulturu. Více na Deloite
Více konzistentní váhové kategorie a pojištění zásilek od 1. 7. 2020
Červen jsme zasvětili “inventuře” jak váhových kategorií zásilek, kde doteď byly nastaveny váhové limity u různých dopravců odlišně, tak také kategorii pojištění, kde měli různí dopravci odlišené ceny. Pokud s námi posíláte zásilky do zahraničí, asi jste se s těmito případy setkali. Proto jsme zapracovali na sjednocení parametrů, aby byly co nejvíce konzistentní, a odesílání
Milan Šmíd pro MediaGuru.cz
Pozastavit rozjeté věci znamená dlouhodobě ztratit Už jste slyšeli o naší kampani na podporu výdejních míst? Tam rozhodně nekončíme! Náš CMO Milan Šmíd prozradí další plány, marketingové aktivity i novinky v rozhovoru pro MediaGuru.cz. „Jsem přesvědčen, že když se zákazníky mluvíte na rovinu a jejich názor vás opravdu zajímá, z dlouhodobého hlediska je to jediná správná cesta.“ Milan Šmíd
Podcast Z-Talks #7 – 4home.cz, Jan Skalický – CMO
V sedmém díle Z-Talks marketingový ředitel 4home Jan Skalický prozradil, jaký byl růst během koronaviru, jak se s tím firma vyrovnala a jaké změny bylo třeba udělat. Zároveň velmi podrobně povyprávěl o tom, jak se jim podařilo vstoupit na Maďarský a Rumunský trh. Honza dále představil, jak u nich funguje marketing a logistika a jak
Časté dotazy výdejních míst
Představte si, že Vám někdo přivede nové zákazníky, zařídí online reklamu na tisíci místech a ještě Vám za to zaplatí. Zázrak? Kdepak. Právě toto je Zásilkovna. Chcete podpořit vaše podnikání? Otevřeli jste nový obchod a chcete o něm dát zákazníkům vědět? A nebo byste rádi ušetřili za reklamu? Pojďte do toho s námi! Veškeré potřebné informace najdete na našich webových
Lepší kvalita doručení díky správnému kódování UTF-8
Vážení klienti, správné kódování importovaných dat výrazně zvyšuje kvalitu doručení a hlavně snižuje riziko chybných údajů a procenta nedoručitelných zásilek. Z toho důvodu jsme se rozhodli nastavit pro hromadné podávání zásilek v klientské sekci (import CSV / XML / atd.) nová pravidla kódování souborů, která budou platit od 1. 7. 2020. Od tohoto data bude třeba všechny zdrojové soubory nahrávat
Podcast Z-Talks #6 – OnlinePeople.cz, Magdaléna Divišová – CEO
V šestém díle Z-Talks se probírá nábor nových zaměstnanců do e-commerce. Milanovo pozvání přijala Magdaléna Divišová, spoluzakladatelka profesní agentury Online People. Ta prozradí, jak vypadá v Česku headhunting, tedy proces hledání kandidátů, jaká kritéria na ně mají i jak by měl vypadat dobrý životopis. Řeč padne také na to, jak z jejího pohledu ovlivnil firmy
Snižujeme procento vráceného zboží od zákazníků v celé Evropě
Vážení klienti, dne 8. 6. 2020 byla oficiálně spuštěna validace nahrávaných kontaktních údajů (e-mailu a telefonního čísla) k zásilkám, o které jsme vás informovali 30. 4. 2020 pomocí newsletteru a klientské sekce. Uvedené informace vyžadují naši logističtí partneři v celé Evropě a jsou klíčové pro bezproblémové doručení zásilky a komunikaci se zákazníkem. Jakých dopravců se povinný e-mail a