Blog
Rubriky
Simona Kijonková získala ocenění Fachman roku
Cena Fachman roku je udělována v rámci fóra LOG-IN, kde jsou každoročně oceňovány nejlepší logistické inovace z českého logistického trhu. O ocenění Fachman roku rozhodovali členové Klubu logistických manažerů, o výsledcích ostatních kategorií rozhodovala veřejnost svým hlasováním na webu projektu. „Ocenění Fachman roku si moc vážím. Je to pro mě známka toho, že někdo vidí, o co
Zásilky Mezi Námi nově také na adresu nebo na Slovensko!
Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, spouští službu pro doručování zásilek mezi fyzickými osobami Mezi námi na Slovensko. Cena za přepravu začíná na 85 korunách včetně DPH a patří k nejnižším na trhu. Nově také mohou službu Mezi námi používat zákazníci k přepravě zásilek na adresu (Home Delivery). Tím ale novinky nekončí. Zásilkovna spouští službu pod názvem Medzi
Ocenění v Křišťálové lupě 2019
Uspěli jsme v Křišťálové Lupě. Vyhráli jsme v kategorii E-commerce inspirace, druhá místa jsme získali v kategorii Osobnost roku a Internetové obchodování. Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, obdržela v rámci 14. ročníku ceny českého internetu Křišťálová Lupa 2019 nejvíce hlasů odborné poroty a získala první místo v kategorii E-commerce inspirace. Porota také vysoce ohodnotila zakladatelku Zásilkovny a první
Pomohli jsme realizovat výtvarnou výzdobu pro oddělení dětské neurologie v Motole
Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, věnovala částku 100 000 korun Nadačnímu fondu Zdeňky Žádníkové a pomohla tak realizovat rozsáhlou výtvarnou výzdobu lůžkového oddělení dětské neurologie Fakultní nemocnice Motol. „Jsem moc ráda, že jsme mohli přispět na tak skvělou věc a pomoci zpříjemnit prostředí dětské neurologie motolské nemocnice. Věřím, že nádherná výtvarná výzdoba pomůže k příjemnějšímu trávení
Zásilkovánoce – jak jsme dělali kampaň
Podívejte se na to, jak vznikala naše kampaň Zásilkovánoce. Celý listopad vracíme našim zákazníkům zpět hodnotu jejich nákupu. Stačí nakoupit online a jako dopravce zvolit právě Zásilkovnu. Kampaň pro nás realizovala v rekordně krátkém čase agentura Social Park. https://www.youtube.com/watch?v=3Xlqmw7sSlg&t= Zásilkovánoce
Vánoční provoz v Zásilkovně
O Vánocích je naší prioritou, aby Vaši zákazníci dostali objednané dárky pod stromeček včas. Proto Vám přinášíme důležité informace ohledně našeho provozu v tomto období. Doporučené podání zásilek Pro včasné doručení po ČR radíme Vaše zásilky podat na našich podacích místech nejpozději 17. 12. 2019. Pokud podáváte zásilky na depu nebo pomocí svozů, pak můžete
Spouštíme kampaň Zásilkovánoce a zabalili jsme Vánoce dočervena
Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, spouští reklamní kampaň Zásilkovánoce. Cílem kampaně je podpořit využívání Zásilkovny jako dopravce při předvánočních nákupech a navýšit počet stažení a používání mobilní aplikace. V rámci kampaně přejmenovala Zásilkovna Vánoce na Zásilkovánoce a vybrané dárky zabalila do firemní červené barvy. Součástí je také soutěž: každý, kdo nakoupí na vybraném e-shopu a zvolí
E-commerce Ples 2020
Srdečně Vás zveme na druhý ročník E-commerce Plesu, jedinečnou a luxusní akci roku 2020, kterou vám přináší Zásilkovna. Loňský ročník se neskutečně vydařil a my plánujeme posunout laťku zážitků o několik řádů výše. U toho rozhodně nesmíte chybět! Tématem plesu je budoucnost, která nás provede celým večerem. Můžete se tedy těšit na zajímavé technologie a
Zásilkovna otevřela nové depo v Ostravě, již třetí v letošním roce
Společnost Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, otevřela nové logistické centrum v Ostravě. V letošním roce je to po Praze a Hradci Králové již třetí nové depo Zásilkovny. Hlavním cílem otevírání nových distribučních center je zvýšit efektivnost svozů a rozvozů zásilek a zlepšit servis pro zákazníky. Průměrná kapacita ostravského depa je 350 000 přepravených zásilek měsíčně, během sezóny se
Nová klientská sekce
Díky důvěře našich klientů se Zásilkovna se dostala mezi největší logistické hráče nejen v ČR, ale dnes i v zahraničí. Snažíme se držet vysoký standard našich služeb a posouvat je stále dál. S tím je spojen i koncept naší moderní klientské sekce, jejíž funkce byly vyvinuty s výhledem na potřeby našich klientů v budoucnu. Mezi hlavní vylepšené