Blog
Rubriky
Jaký byl náš rok 2021 z pohledu HR?
Hnacím motorem naší rakety s názvem Zásilkovna jsou a vždy budou LIDÉ. Jsme jedna velká parta, která vždycky drží při sobě. I díky tomu jsme přečkali i tak obtížné období, jako byla loňská covidová krize. Za rok 2021 jsme skokově vyrostli a přepravili jednou tolik zásilek, co v roce předchozím. Doručujeme desítky milionů zásilek do
Jsme TOP Zaměstnavatel 2022 kategorie Doprava & Logistika
Zásilkovna získala zlatou cenu kategorie Doprava & Logistika v letošním ročníku ankety TOP Zaměstnavatelé. Studie, kterou pořádá Asociace studentů a absolventů, poskytuje budoucím absolventům přehled o nejpopulárnějších zaměstnavatelích různých odvětví. Kandidáty do ankety přitom nominují sami studenti, budoucí zaměstnanci. Studie TOP Zaměstnavatelé poskytuje jedinečné údaje českému vysokoškolskému prostředí o tom, kdo jsou TOP tuzemští zaměstnavatelé
Objevte nový a lepší způsob zadávání reklamací
Neustále vylepšujeme naše služby a procesy, a to i na základě zpětné vazby od vás — našich zákazníků a partnerů. I díky ní jsme vylepšili a zjednodušili i proces zadávání reklamací týkajících se zásilek. Pojďte se podívat, jak jsme reklamace vytunili! Zásilkovna je synonymem pro jednoduchost – a platí to i pro reklamaci zásilek. Stačí
Zásilkovna spustila v ČR spolupráci s Vinted
Zásilkovna zahájila spolupráci s Vinted, největší evropskou online peer to peer platformou pro prodej secondhandové módy. Zákazníci v České republice mohou nyní posílat a vyzvedávat zboží koupené na Vinted na jakémkoliv podacím místě Zásilkovny, kterých máme v ČR téměř 7 200. „Vinted je další významný klient s mezinárodní působností, který si nás vybral jako partnera.
DPD Slovinsko: doručení na čerpací stanice
Rádi bychom vás informovali o výjimce ve službě doručení na výdejní místo se slovinským kurýrem DPD, která platí pro výdejní místa na čerpacích stanicích Petrol, OMV a 3DVA. U doručení zásilek na výdejní místa společnosti DPD ve Slovinsku je koncový zákazník při převzetí u zmíněných poskytovatelů povinen zaplatit dodatečný poplatek 0,30 EUR za vyzvednutí zásilky
Veletrh Czech On-line Expo už 16. a 17. 2. 2022
Máte e-shop? Podnikáte v „onlajnu“? Řešíte logistiku nebo packaging? Pak byste neměli chybět na největším českém e-commerce & online business veletrhu Czech On-line Expo 2022, který se uskuteční 16.-17. února v PVA EXPO Letňany v Praze! A Zásilkovna na této akci nebude chybět. Tímto vás srdečně zveme a doufáme, že se s vámi potkáme u
Unboxing: Valentýnský speciál s cokoladovnajanek.cz
Ťuk, ťuk, tady ❤️! Kdo že to? No přece Valentýn – už je za dveřmi. A my pro vás máme tip, čím udělat radost vaší milované polovičce. Mrkněte na druhý díl našeho seriálu Unboxing a nakoukněte do krabice plné lásky (a dobrot) z vyhlášené čokoládovny Janek. Unboxing zásilky si tentokrát vzala na starost zamilovaná dvojice
Obhájili jsme titul Czech Superbrands i v roce 2022
Již počtvrté za sebou jsme získali ocenění Superbrands, které je udělováno značkám, jež poskytují ty nejlepší produkty a služby. Titul vypovídá o vynikající pověsti značky, stejně jako o jejím významném postavení na trhu. Superbrands je nejuznávanější světovou organizací v oblasti oceňování mimořádných obchodních značek. Ta každoročně vyhodnocuje “nejlepší z nejlepších” v téměř 90 státech na
Naše výdejní místa nově ve vybraných OKAY, OK POINT a na pokladnách ČD
Zásilkovna rozšiřuje svou síť výdejních míst o nové partnery. Nově si můžete vyzvednout své zásilky na výdejních místech na většině poboček OKAY elektro a OK PINT a také v obchodních prostorech Českých drah na vybraných železničních stanicích. Celkově jde o 150 nových výdejních míst a jejich počet se bude dále navyšovat. Zásilkovna má nyní v
Zásilkovna top značkou dle spokojenosti zákazníků
Získali jsme zlato v žebříčku TOP 100 značek s nejlepší zákaznickou zkušeností v Česku. Studie, kterou každoročně provádí poradenská společnost KPMG na základě padesáti tisíc zákaznických hodnocení, vychází ze šesti pilířů péče o zákazníky: integrity, vynaloženého času a úsilí na straně zákazníka, plnění očekávání, řešení problémů, personalizace a empatie. Stali jsme se absolutním vítězem celé