Zpět na slovník

Reklamace

Reklamace je vytčení vady nebo nedostatků dodaných služeb či zboží a oficiálně podané oznámení, že jsou služby či výrobky vadné. Způsob reklamace, její oprávněnost a další záležitosti řeší právní předpisy nebo smlouva. Reklamace se řeší například opravou či výměnou zboží za jiné bez vady, odstoupením od smlouvy nebo poskytnutím slevy. V Zásilkovně reklamační proces začíná vyplněním reklamačního formuláře.

Nenašli jste odpověď na svou otázku? Ozvěte se nám.

Pište přes náš
kontaktní formulář

Pro nejrychlejší vyřízení vaší žádosti!

Odeslat nebo přijmout zásilku, nahlásit chybu, reklamaci nebo se na něco zeptat?

Provozní doba linky: Po-Pá 8:00-18:00

Ale volat můžete 24/7. Mimo pracovní dobu s vámi bude mluvit náš plechový kolega ZET, který vám pomůže s 90% všech požadavků. A díky AI toho umí čím dál víc!

Pište přes náš
kontaktní formulář

Pro nejrychlejší vyřízení vaší žádosti!

Odeslat nebo přijmout zásilku, nahlásit chybu, reklamaci nebo se na něco zeptat?

Provozní doba linky: Po-Pá 8:00-18:00

Ale volat můžete 24/7. Mimo pracovní dobu s vámi bude mluvit náš plechový kolega ZET, který vám pomůže s 90% všech požadavků. A díky AI toho umí čím dál víc!