Registrace klienta

Pole označená * jsou povinná.

Základní údaje

* E-mail:  Tato adresa bude sloužit také pro přihlášení do systému
* Heslo: 
* Heslo pro kontrolu: 
Telefon: 
Newsletter:  V newsletteru zasíláme informace o otevíraných a změnách v existujících pobočkách, nových službách a další sdělení.

Fakturační adresa

* Název či jméno: 
* Ulice: 
* PSČ a město: 
Země: 
* Rodné číslo:  Alternativně číslo občanského průkazu nebo pasu.
* Účet v českých korunách vedený v ČR:  Příklad: 12-1234567890 / 0100.

Kontaktní / doručovací adresa

* Název či jméno: 
* Ulice: 
* PSČ a město: 
Země: 

Další údaje

Doba uložení zásilek na výdejních místech: 
Možnosti vrácených zásilek: 
* Způsob vracení nevyzvednutých zásilek (vratek): 
  • Uložení vratek je možné nastavit na jakoukoliv pobočku v rámci sítě našich výdejních míst.
  • Převzetí vratek na našich pobočkách není zpoplatněno, avšak po sedmi dnech od oznámení e-mailem (resp. 30 dnech na pobočkách označených *) Vám bude účtováno skladné 1,–Kč bez DPH denně za každou zásilku.
  • V případě svozu zásilek na Vaší adrese (na základě domluvy s obchodním zástupcem) je možné nevyzvednuté zásilky zasílat společně se svozem.
* Pobočka pro ukládání nevyzvednutých (vrácených) zásilek: 
* Četnost automatického zasílání vratek:  Zásilky, které budou po nevyzvednutí vráceny na depo, Vám oznámíme e-mailem. Můžete si je zde kdykoliv přebrat osobně, nebo si vyžádat jejich zaslání kurýrem, nebo si nastavit automatické zasílání. Pokud budou na depu uloženy déle než 30 dnů, pak Vám budeme účtovat skladné 1,–Kč bez DPH denně za každou zásilku.


Nyní registraci potvrďte, systém zkontroluje zadané hodnoty a případně Vás vyzve k opravě.

Vyhledávání zásilek

Track & Trace


Hotline

Hotline

+420 216 216 516
Po-Pá 08:00 – 18:00 hod.

e-mail: praha@zasilkovna.cz

další kontakty »

Kontaktní formulář

Kontaktní formulář



kolik je 2+3?
zapište jednu číslici:

Přeskočit na obsah

  • Úvodní stránka