Registrace klienta


Pole označená * jsou povinná. Pole označená ** symbolizují alespoň jedno povinné pole z takto označených.

Základní údaje

Typ registrace: 
* Webová adresa obchodu Příklad: www.muj-eshop.cz
* E-mail:  Tato adresa bude sloužit také pro přihlášení do systému
* Heslo: 
* Heslo pro kontrolu: 
Poznámka k registraci: 

Kontaktní osoby

* Jméno ** Telefon ** E-mail Newsletter

Je povinná alespoň jedna kontaktní osoba.

V newsletteru zasíláme informace o otevíraných a změnách v existujících pobočkách, nových službách a další důležitá sdělení, proto doporučujeme newsletter přijímat.

Určení koho kontaktovat

* Faktury:  Informace o nových a neuhrazených fakturách.
* Problémy se zásilkami:  V případě jakéhokoliv problému se zásilkou (např. zákazník tvrdí, že hradil předem a je psána dobírka) budeme kontaktovat tento telefon (popř. mail).
* Seznamy vratek:  Vratky připravené k odběru na vybrané pobočce.
* Dodací listy:  Potvrzení o převzetí zásilek dle dodacích listů.
* Schválení snížení dobírky:  Tento kontakt smí schválit snížení doběrečné částky.

Fakturační adresa

* Název či jméno: 
* Ulice: 
* PSČ a město: 
Země: 
* IČ: 
DIČ: 
Účet v českých korunách vedený v ČR:  Příklad: 12-1234567890 / 0100
Bez zadání účtu nebudete moci zasílat zásilky na dobírku.

Kontaktní / doručovací adresa

* Název či jméno: 
* Ulice: 
* PSČ a město: 
Země: 

Další údaje

Doba uložení zásilek na výdejních místech: 
Možnosti vrácených zásilek: 
* Způsob vracení nevyzvednutých zásilek (vratek): 
  • Uložení vratek je možné nastavit na jakoukoliv pobočku v rámci sítě našich výdejních míst.
  • Převzetí vratek na našich pobočkách není zpoplatněno, avšak po sedmi dnech od oznámení e-mailem (resp. 30 dnech na pobočkách označených *) Vám bude účtováno skladné 1,–Kč bez DPH denně za každou zásilku.
  • V případě svozu zásilek na Vaší adrese (na základě domluvy s obchodním zástupcem) je možné nevyzvednuté zásilky zasílat společně se svozem.
* Pobočka pro ukládání vratek: 
* Četnost automatického zasílání vratek:  Zásilky, které budou po nevyzvednutí vráceny na depo, Vám oznámíme e-mailem. Můžete si je zde kdykoliv přebrat osobně, nebo si vyžádat jejich zaslání kurýrem, nebo si nastavit automatické zasílání. Pokud budou na depu uloženy déle než 30 dnů, pak Vám budeme účtovat skladné 1,–Kč bez DPH denně za každou zásilku.


Nyní registraci potvrďte, systém zkontroluje zadané hodnoty a případně Vás vyzve k opravě.

Vyhledávání zásilek

Track & Trace


Hotline

Hotline

+420 216 216 516
Po-Pá 08:00 – 18:00 hod.

e-mail: praha@zasilkovna.cz

další kontakty »

Kontaktní formulář

Kontaktní formulář



kolik je 2+3?
zapište jednu číslici:

Přeskočit na obsah

  • Úvodní stránka