Kariéra

Administrativní podpora obchodního oddělení

Ve stručnosti

Českomoravská 2408/1a, Praha 9-Libeň, 190 00

Vhodné pro absolventa
Jednosměnný režim
Plný úvazek
Termín nástupu dohodou
Přihlásit se

Ve stručnosti

Českomoravská 2408/1a, Praha 9-Libeň, 190 00

Vhodné pro absolventa
Jednosměnný režim
Plný úvazek
Termín nástupu dohodou
Přihlásit se

Popis pracovní pozice

Do našeho týmu zaměstnanců, kteří se nám starají o administrativní chod obchodního oddělení výdejních míst a Z-BOXů, přijmeme novou posilu (Ž/M). Hledáme pečlivého a organizačně zdatného člověka, kterému vyhovuje dynamické pracovní prostředí. Pokud chceš být součástí cool společnosti, příjemného kolektivu a pracovat v krásných prostorech nových kanceláři, neváhej a pošli nám svůj životopis.

Náplň práce:

  • kompletní administrativní podpora obchodního oddělení výdejních míst a Z-BOXů
  • kontrola plnění procesů výdejních míst
  • pravidelné zpracovávání faktur a trvalých příkazů
  • tvorba reportů
  • práce se statistikami
  • kooperace s technickým a obchodním týmem

Požadavky:

  • SŠ vzdělání s maturitou
  • samostatnost, pečlivost a důslednost
  • pokročilá znalost MS Excel

Nabízíme:

  • práce na HPP, nástup možný ihned
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days
  • stravenky 130 Kč/den, které plně hradíme
  • Multisport karta
  • Cafeterie
  • služby Zásilkovny za zvýhodněnou cenu
  • školení, vzdělávání a jazykové kurzy v pracovní době
  • káva, čaj a ovoce k dennímu občerstvení zdarma
  • firemní akce

Pokud se Ti pozice líbí, pošli nám svůj životopis, rádi Tě poznáme! 

Proč vzít práci právě u nás

3 Sick days

5 týdnů dovolené

Multisport karta

Možnost Home Office

Ovoce na pracovišti

Nástup možný ihned

Káva a čaj každý den

Flexibilní pracovní doba

Možnost kariérního růstu

Školení a jazykové kurzy

Služební počítač a telefon

Firemní akce & teambuildingy

Posílání zásilek „Mezi Námi“ za 1 Kč

Odměna za doporučení nového zaměstnance

Zaměstnanecké slevy u vybraných partnerů

Stravenky plně hrazené zaměstnavatelem 130 Kč/den

Zajištěné místo pro parkování soukromých i služebních vozidel

Zaujala tě tato pozice?

Tak na nic nečekej a dej nám vědět, že tohle je ta pravá práce pro tebe!

Přihlásit se Doporučit nabídku

Jak probíhá
výběrové řízení?

01

Mrkni na volné pozice
Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV. Že nemáš životopis hotový? Nevadí, stačí vyplnit náš formulář! Nezabere ti to víc než 5 minut.

02

Počkej na odpoveď
Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba jeden týden na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.

03

Domluvíme si schůzku
Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.

04

Setkání face to face
Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!

05

Přivítáme tě v týmu
A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!