Kariéra

Operátor/ka příjmu a výdeje zásilek - depo Hradec Králové

Ve stručnosti

Dvousměnný režim
Plný úvazek
Termín nástupu dohodou
Přihlásit se

Ve stručnosti

Dvousměnný režim
Plný úvazek
Termín nástupu dohodou
Přihlásit se

Popis pracovní pozice

Uvolnilo se nám místo na pozici Operátor příjmu a výdeje zásilek na depu v Hradci Králové, konkrétně v Březhradě. Chceš být součástí Zásilkovňáckého týmu? Neváhej se nám ozvat! 

Náplň práce:

  • komunikace s koncovými zákazníky, odesilateli, přepravci
  • samostatné řešení problémových situací se zásilkami či službami
  • příjem a výdej zásilek
  • práce na pokladně s hotovostí
  • administrativní činnost
  • 2směnný provoz 4:00 - 12:30 a 11:00 - 19:30
  • před otevírací dobou výdejního místa a po zavírací době, pomoc vedoucímu směny na skladě například: balení vratek, balíků, nadrozměrů...

Požadujeme:

  • plnoletost
  • týmového ducha
  • zodpovědnost a samostatnost
  • čistý trestní rejstřík

Nabízíme:

  • stabilní zaměstnání na HPP
  • smlouva na dobu určitou 1 rok, poté možnost prodloužení na dobu neurčitou
  • stravenky 130,- Kč/den plně hrazené zaměstnavatelem
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days
  • možnost si posílat zásilky přes Zásilkovnu za zvýhodněnou cenu
  • možnost kariérního růstu

Zaujala tě pracovní nabídka? Zašli nám svůj životopis! Rádi se s tebou potkáme osobně.

Proč vzít práci právě u nás

Firemní akce

5 týdnů dovolené

Multisport karta

Pracovní oblečení

Nástup možný ihned

Stravenky 130 Kč/den

Možnost kariérního růstu

Odměna za doporučení nového kolegy

Zaměstnanecká sleva u vybraných partnerů

Zaujala tě tato pozice?

Tak na nic nečekej a dej nám vědět, že tohle je ta pravá práce pro tebe!

Přihlásit se Doporučit nabídku

Jak probíhá
výběrové řízení?

01

Mrkni na volné pozice
Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV. Že nemáš životopis hotový? Nevadí, stačí vyplnit náš formulář! Nezabere ti to víc než 5 minut.

02

Počkej na odpoveď
Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba jeden týden na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.

03

Domluvíme si schůzku
Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.

04

Setkání face to face
Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!

05

Přivítáme tě v týmu
A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!